hege_d Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Jeg trodde at babyer drømte fra de var helt små. Men her de siste par netter+ i barnehagen har junior sovet helt enormt urolig og klynket en masse, og så sa henne pedagogen i barnehagen at det kunne være fordi han var begynt å drømme!! Noen som har noen kommentarer til dette?
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Er like overrasket som deg, jeg :-) Trodde små spedbarn drømte når de begeveger øyenvippene veldig mens de sover. har jeg ikke lest det et sted da? Hmm, nei nå ble jeg nysgjerrig jeg også...
**synne** Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 kanksje han nå begynner å forstå det han drømmer? Babyer drømmer fra de er helt små. Det sa de iallefall på "pampers-toget" i england da vi var der. Da gikk vi gjennom manger kupeer i toger og ble vist hvordan barnet opplever verden og de gjentok hele tiden at de gjenopplever det i søvne. Og derfor var det VELDIG viktig at barnet hadde tørr stump hele natta, for å bedre dra nytte av nattens "arbeid"... Ok, ble litt uforståelig dette kanskje, men de drømmer fra de er helt små. Det er jeg helt sikker på!
frida♥ Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 Ja det gjør de! Det er tilogmed vært snakk om at de har såkaldt REM søvn allerede i mors liv, selv om man da bare kan spekulere på hva de drømmene måtte omhandle....... :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå