Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

I forbindelse med assistert befruktning, har jeg fått anbefalt to alternative steder for behandling. Mange føler de har fått positiv resultat nettopp på grunn av dette. Både Frøya- og Fjeldklinikken ligger i Oslo. Er det noen som har erfaring med en/begge? Hvilken bør jeg velge?

Starter i mårra med spray :-) etter 4 års prøving

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Pinne!

Jeg har erfaring med begge stedene, men er jo enda ikke gravid... Uansett så har jeg mest tro på Klinikk Fjeld. Der har jeg bare fått akupunktur, men der settes det nåler i hele kroppen (ikke bare i øret som på Frøya-klinikken), og jeg kjenner at kroppen jobber både under og etter behandling. Det kjente jeg aldri med fotsone og øre-nåler hos Frøya...

Vi er såkalt uforklarlig barnløse, og da tror jeg det er vanskeligere å få "mirakler til å skje" med alternativ behandling enn hvis man har en konkret diagnose som akupunktøren kan arbeide med. Men i forbindelse med ass.befr. kan nålene gi god hjelp, både når det gjelder kvaliteten på livmorslimhinna, eggmodningen og festefasen. Mannen min får også behandling for å optimalisere sædkvaliteten:-)

Som svar på ditt spørsmål: Jeg anbefaler Vibeke Fjeld. Hun er også litt rimeligere (kr. 350,- mot Frøyas 380,-)

Lykke til!

Skrevet

*dytte*

:-)

Skrevet

Jeg valgte klinikk Fjeld og har bare gode erfaringer med dem hvertfall, både Marit og Vibeke.

Gravid i 12.uke nå; på vårt andre IVF-forsøk - og alt ser kjempebra ut med den lille :o)

Marit og Vibeke hjalp meg uner modning av eggene og i fasen rett etterpå - og det funket hvertfall!!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...