Gå til innhold

Graviditetstegn..... igjen:-))

Anbefalte innlegg

Hadde el for 8-9 dager siden , og helt siden 4-5 dager etter el har jeg hatt mens-murringer i magen. Noen som har dette mellom el og tr eller kan det være ett tegn?? Jeg har ikke ømme bryster i det hele tatt så det er jo dumt da jeg har hørt at det er ett av de sikreste tegnene.

Noen med erfaring eller??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5780132-graviditetstegn-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Mensmurringer KAN være et tegn, men det kan like så godt være et tegn på pms. Mange har dette som gravid, og mange har det mellom el og ikm.

Det med at at ømme pupper skal være et av de sikreste tegnene på en graviditet, stemmer heller ikke helt. Det er mange som ikke har væreken ømme pupper, eller symptomer i det hele tatt. Og igjen er det noen som får ømme pupper i forbindelse med ikm. Så begge disse tingene kan være symptomer på begge deler.

Håper at de er teng på en graviditet hos deg. Kanskje du er en av dem som ikke får ømme bryst:)

Som hun sier over her, det er et tegn på pms og graviditet! Man kan ha ømme pupper og mensmurringer når man venter mens.......jeg har alltid mensmurringer etter el fram til ikm. Så det er ikke lett å si....du får nesten vente tålmodig til det nærmer seg testetid :o) Lykke til! Håper det sitter en spire for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...