Gå til innhold

Hehe... Nå har min mann spådd meg ;-)

Anbefalte innlegg

Jeg tror han er noe av det mest jordnære mennesket som finnes, er nesten umulig å filosofere sammen med ham og ikke interessert i å diskutere religion og såkalte overnaturlige fenomener, han holder seg til vitenskap og fakta (min rake motsetning, jeg er religionshistoriker og elsker å filosofere over ting). Men, innimellom glimter han til med en magefølelse på ting som er helt sinnsyk, han tar omtrent aldri feil dersom han først sier noe som helst om hva magefølelsen hans sier, og det er ikke så ofte han sier noe. Så i går kveld sier han plutselig at fra neste mnd av kan han ikke gi meg vin lenger for da vil jeg jo være gravid. Jeg ler og sier at det kan jeg jo være nå også, men nei, han er ganske sikker på at jeg ikke er det, og er jeg blir det i så fall gutt og han har en dårlig følelse, men neste måned derimot, DA blir jeg gravid, det blir jente og det vil gå bra. Og det verste er at jeg tror ham, han har hatt rett på slikt så mange ganger før, så nå håper jeg egentlig bare TR vil komme slik at vi kan hive oss i gang med neste pp som jeg da tydeligvis vil bli gravid på, hehe....

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...