Brumm Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 Tenker masse på deg og lurer på hvordan du har det. Har sendt deg mail. Håper virkelig at det går litt bedre. Men helt bra skjønner en jo at det ikke går ann å ha det. Du må vite at jeg tenker MASSE på deg:) Nå har jeg bare 1 uke igjen til sprøytestart, er litt rart synes jeg. Sender deg mange store varme klemmer:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5779934-kj%C3%A6re-lenn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 1. august 2006 #2 Del Skrevet 1. august 2006 Kjære Brumm ) Takk for omtanken, skal prøve å få lest mailen så fort jeg kan. Vi har fullt hus her om dagen og sønnen til sambo sitter mye på data, så kan ikke garantere deg et svar i dag.......... Da sitter han og leser mailene, for vi sitter side om side (datamaskinene står ved siden av hverandre..) Det går opp og ned........ Gruer meg til å bli igjen "alene" her etter sommer ferien (når besøket mitt drar).... Kjenner på følelsene hver kveld når jeg har lagt meg, har problemer med å sove, men sånn er det bare. Hvorfor hvorfor hvorfor?? Nå skal jeg tvinge meg selv til å tenke POSITIVT og å se opp og fram!!! (ikke lett...........................) Vi mailes min kjære venn ) Stooor klem fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5779934-kj%C3%A6re-lenn/#findComment-5780280 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 1. august 2006 #3 Del Skrevet 1. august 2006 Heisann igjen.... Var akkurat inn på mail, men der lå ingen mailer i innboksen........ Kunne det skjedd en slags feil.....? Eller har den kanskje ikke kommet enda....? Hm....skal se litt senere....... Klemmer fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5779934-kj%C3%A6re-lenn/#findComment-5780447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet 1. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 1. august 2006 Hei lille venn! Må si jeg blir imponert over din innstilling!!!!Så utrolig bra at du skal tenke positivt!!! En er jo virkelig nødt til å prøve å gjøre det. men vi vet jo hvor vanskelig det er. og vi vet hvor irriterende det er når alle andre sier at alt kommer til å gå bra, bare se fremover osv...... Ja vi "kjenner" jo hverandre ganske godt nå... Tenk i 2 år har vi "chattet" her inne.... En utrolig god støtte har du vært:) Og alle andre her. Så det er godt vi har disse sidene vi kan lette frustrasjon, få medfølelse, og snakke med de som har vært igjennom dette. Hadde nok tatt lenger tid før vi ville tenkt på ivf, hadde det ikke vært for deg. Er jo såå glad at vi begynte når en ser hvor lang tid det kan ta for det. Vi tenker jo dette sonesten "siste alternativ" og regner ikke med at det skal ta så lang tid. men vi har jo lært at ingen ting kan planlegges og ting går neppe som en tror. Det er helt fantastisk at du prøver å se litt lysere på ting. Skjønner det er vanskelig på kvelder/netter, er ofte da alle tankene kommer...... Blir jo rart når alt besøket deres drar..... Skulle virkelig ønske jeg hadde en oppskrift på hva du kan gjøre...Håper dere snart skal begynne igjen. Kanskje det hjelper å sortere litt tanker. Har du snakket med noen profesjonelle? Så du hadde skrevet det tidligere. Blir jo annerledes å snakke med en helt utenforstående. Har dere tenkt hva som skjer videre? Håper jeg ikke maser nå. Husk at jeg aldri gir slipp på håpet om den dagen vi skal sitte på en café med våre struttende mager, og tenke tilbake på alt vi måtte igjennom først:) Neste gang er det DIN tur:) Tenker masse på deg:) Sove godt lille venn:) Mange store klemmer fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5779934-kj%C3%A6re-lenn/#findComment-5789097 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 2. august 2006 #5 Del Skrevet 2. august 2006 Heia vennen min ) Nei du maser overhodet ikke ) Det synes jeg ingen gjør....jeg er bare kjempetakknemlig for at folk bryr seg om meg. Blir faktisk veldig rørt over all omsorgen som vi viser hverandre her inne. Da jeg var gravid nå, drev jeg og fartet rundt på de forskjellige sidene.... Først inne på 1.tri og marsklubben......Prøvde meg på mistet, gravid på ny.....men jeg følte meg ikke hjemme noe sted, bare her..... Så denne fasen av livet har virkelig satt dype spor. Som jeg skrev til noen ande, så skulle jeg ønske det fantes en side for oss som har mistet i IVF.....det er faktisk litt annerledes å miste etter så mye strev....ikke at det IKKE er strev å miste andre ganger (har jo mistet to ganger selv fra før) men det er ikke bare å sette i gang med noe nytt før sykehuset er så SNILLE å sette oss opp til nytt forsøk.... Herregud 4.forsøk skal vi til med nå......Som du skriver: Livet blir sjelden akkurat som man tror.......................... Har ikke fått snakket med noe professjonelle. Skal bestille time til HSG-røntgen nå, og så skal jeg bestille time hos gynekologen min. Men han er bare veldig flink faglig. Det emosjonelle har han dessverre ikke...... Selv om jeg har mange gode venner og snakke med og som jeg vet bryr seg veldig om meg, føler jeg at dette temaet snart er "brukt opp"... vil nødig ta det opp "hele tiden" om du skjønner.............. Jeg skal ringe StOlav mandag. Skal oppdatere da....håper virkelig at vi ikke må vente så lenge. Har 3 egg på frys fortsatt..... Håper iallefall det blir en tur til Trondheim før jul.........*krysse krysse* Nå er jeg bare spent på deg og det du skal igjennom framover....du må holde meg oppdatert vennen ) i dag skal vi en tur til Oslo og se på en Norway-cupkamp. Jentelaget fra hjemstedet mitt har kommet videre til 16.delsfinale og det er kjempespennende. De har vunnet alle kampene sine til nå ) Godt å ha småting i hverdagen som gir glede ) Vi snakkes Brumm`en min. Ha en fin dag og kos dere (i sola??) Stooor klem og kos fra meg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5779934-kj%C3%A6re-lenn/#findComment-5789584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 5. august 2006 #6 Del Skrevet 5. august 2006 *Dytter* i håp om at du er innom i ny og ne........... Kos fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5779934-kj%C3%A6re-lenn/#findComment-5820939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 7. august 2006 #7 Del Skrevet 7. august 2006 *Dytter* siden jeg ser du er inne nå ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5779934-kj%C3%A6re-lenn/#findComment-5844704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet 7. august 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 7. august 2006 Hei vennen min:) Er glad det går fremover for dere nå og at dere forhåpentlighvis nå snart skal starte med nytt forsøk. Det er ihvertfall kjempe bra at dere har egg på frys. Hjelper kanskje litt å vite at det ikke er HELT fra starten igjen. Ja, det skulle virkelig ha vært en side her for de som har mistet i IVF. Av alle siden som er her, burde det vært det. Å min lille gode venn, jeg vil at det skal gå bra nå!!! Få ut all "dritten" og alt dette negative alt dette har ført med seg. Slippe å gå å lure alt mulig og starte livet på nytt igjen uten alt dette. Tenke på normale ting. Var på en fest i sommer hvor en av gjestene sa vi burde diskutere noe spennende, noe vi virkelig er opptatt av. Ja den ene tingen jeg er mest opptatt av og som jeg tenker mest på HVER dag, er jo ikke akkurat noe de andre tenker på..... Så det forble i mine tanker mens de andre satt og diskuterte teite ting og som overhodet ikke interesserte meg. Nei vi har ikke de samme bekymringene.... Håper dere hadde det kos i Oslo:) Greit at det skjer litt ting også. Ikke plutselig bare en tomhet... Å huff..gruer meg faktisk litt til dette forsøket. Innerst inne vet jeg jo at E N G A N G vil de jo finne riktig dose for sprøytene. Håper jo av hele mitt hjerte at det går denne gangen.. Men sitter jo med tanken "hvorfor skulle dette gå for akkurat meg". Er mange blandede følelser. Og så tenker og føler på akkurat hvordan følelsen er å skulle sette seg i bilen for å kjøre ned til Danmark!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! Vet noe mer om når dere starter igjen? Tittet innom noen innlegg her. Mente å lese at du måtte vente på mens først? Men det er vel ikke umulig å få til noe før jul? Skal du igjennom noen tester først? Tenkte på røntgen av eggleder. Mente du eg skulle det, men så gikk det ikke pga selve forsøket? Nå skal jeg legge meg. Blir alt for sene kvelder dette..... Må rydde litt og... Leste du innlegget ang når jeg må ta spray? Husker ikke hvor lang tid det skulle gå mellom hver gang når jeg sprayer 2 ganger. Du kan jo lese innlegget. Stooooooooooooooooooooooooor Brumm klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5779934-kj%C3%A6re-lenn/#findComment-5847594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 8. august 2006 #9 Del Skrevet 8. august 2006 Hallo vennen! Jeg skal i gang igjen så fort mensen kommer!!! Wohoooooo ) Ringte sykehuset i går og ble såå glad da jeg fikk snakke med en koselig sykepleier....det er jo "krone/mynt" om du treffer på noen all-righte der oppe. Noen er jo så sure at man skulle tro at de ikke hadde sovet om natten...eller noe sånt ) Håper på mens neste uke, men det er kanskje litt overtroisk. Men jeg kjenner liksom på kroppen at det virker som syklusen min går som normalt og at mensen kommer tilbake som den skal. Håper jeg har rett. Time til innsetting er i uke 35.....Da er vi vel ikke så langt fra hverandre!!?? Du rekker vel å få resultatet av ditt forsøk når jeg skal ha innsetting......eller noe sånt ) Du begynner på sprøyter i dag og skal ta de i...en uke? Har rett og slett glemt disse tidene, derfor har jeg ikke svart på innlegget ditt med sprayen....men er ganske sikker på at det skal være 12 timer mellom.....Tror nokså sikkert (?) at jeg tok spray kl.08 og kl.20. Hadde de med i veska hele tiden. Nå er det jo ikke så veldig varmt lenger....ikke her iallefall. I går var det 25+ og jeg og en venninne satt hele dagen på verandaen og skravlet....I dag våkner vi opp til 12+...... Blæ. Snakk om å få høsten i "hodet". Men det er sikkert forbigående....Nekter å tro at sommeren har forlatt oss helt......... Jeg begynner å jobbe igjen i morgen....i ny jobb.....er kjempespent... særlig ifht alt som har skjedd i sommer.....er liksom så trist at ikke ting blir som vi forventer. Men denne gangen skal vi lykkes BEGGE TO ) Og det skal gå bra med eggene dine og alt skal gå rette veien!! ) Vi snakkes min venn!! Stooor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5779934-kj%C3%A6re-lenn/#findComment-5848338 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå