Gå til innhold

November: Hvordan er det med de små nurka da???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

he he. morsomt at det er noen her samtidig som meg. sjeldent... vi har tydeligvis tenkt på det samme. se innlegget mitt over, og skriv litt selv og da vel.

må jo prøve å holde liv i klubbsida :=)

hei hei!

her går det stort sett greit, men oliver har vært mye sur og grinete i det siste. tror det er den berømte separasjonsangsten som har kommet. er vel rundt 8-10 mnd at den dukker opp så vi får bare holde ut med dette bråket! hehe...

han er en skikkelig aktiv, eller rettere sagt utålmodig, liten krabat. noe skal skje hele tiden og han liker ikke å holde på alene. er ganske slitsomt akkurat den biten kjenner jeg. skulle ønske han snart lærte å gå på en måte for jeg tror han ville bli mye mer fornøyd da. han vil hele tiden at vi skal holde han så han får gå og sparke fotball:) blånekter så fort vi setter han ned igjen. han lærte å krype da han var 7 mnd og kryper nå kjempefort når han vil det. igår mens vi var ved elva fikk han krype naken på sanda og da satte han hele tiden knærne under seg eller heiste opp rumpa slik at bena stod strake under han så hvis han bare blir litt mer selvhjulpen snart kan det hende han snart krabber skikkelig. han lærte å reise seg opp ved litt lave gjenstander for 1-2 uker siden. tann nr.3 har han også nettopp fått! og nr.4 er snart igjennom, så nå er det 2 oppe og 2 nede hvert øyeblikk. såååå søtt da:)

når det gjelder soving så er han stort sett veldig grei både natt og dag. sover fra 19-20 tiden til ca. 7-8 neste dag. om dagen sover han fra 9-halv 10 til rundt 11 som regel og en dupp enten før eller etter middag.

han spiser 4 faste måltider om dagen. frokost når vi står opp som består av en porsjon grøt og 130 ml mme, brødskive® og vann til lunsj, middagsglass/hjemmelaget middag og vann, hjemmelaget havregrynsgrøt og 150 ml mme til kvelds. får gjerne litt frukt etter eller sammen med maten og drikker masse vann mellom måltidene.

Hei hei;)

Snuppa her er blitt mye mere tålmodig etter hun har begynt å stå opp tidligere og sove lengre dupper på dagen.

Så nå er det morgen rundt 7-8.

Opp, stelle seg og leke litt- også spise grøt og drikke litt melk.

Duppen må være max 2 timer etter hun våkna, da er hun kjempe trøtt.

Har lagt henne sidenav meg de siste ukene(godt å sove ja ;) )og da sover hun 1-2 timer.

Stå opp, leke og kose masse, brødskive og melk også duppe igjen 3 timer etter hun sto opp.Sover da 30min - 1 time og 30 min..

Stå opp leke og kose igjen også middag og vann(er veldig glad i mat hu her), liten dupp(nettopp innført igjen) i 17 tida.

Så er det om hun er sulten en liten flaske i 17 tida.

Grøt og vann til kvelds som er kl 19, bade og kose og roe ned for dagen, så er det natta rundt 19.30, ammer på sengekanten ennå vi da( for kosen)

Ligger da og styrer i 10-20 min også sovner hun selv.

Snuppa her har bare hatt 2 dupper på 30 min i flere mnd, så til å bli det sovemonsteret hun er nå, er DEILIG.

Tar vell på å åle rundt og stå på hele dagen.

Hun er flink til å leke seg selv, tålmodig så lenge magen ikke romler.

Ingen tenner som har kommet helt opp ennå, men kjenner 3 stk nå..

Så blir vell at de kommer fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...