Gå til innhold

April: Flere som ikke går ennå?

Mari 74

Anbefalte innlegg

Nå har hun passert 15 mnd., og vil femdeles ikke slippe seg. Har ikke bekymret meg over det selv, men synes nå at folk kommenterer at hun ikke går, og blir derfor litt usikker. Hun kan jo gå når vi leier henne, så da kan det vel ikke være noe galt heller? Skal ikke på helsestasjonen før etter ferien, så da er hun 16. måneder, så jeg har ikke fått spurt om hva de synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Matilde går og har gått ei stund, men mener å ha hørt at gjennomsnittsalderen for å gå er et stykke over ett år? Flere som ikke går før de er halvannet også, så jeg tror ikke du har stor grunn til bekymring. Og i alle fall når hun fint går med støtte - hun slipper seg nok når hun føler seg trygg nok :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har fortalt at jeg ikke gikk før jeg var noen dager over 16 mnd, og det var helt normalt.

Jeg har hørt at det er normalt å gå mellom 9mnd og 16 mnd. Også finnes det selvfølgelig unntak fra dette også, uten at det behøver å være unormalt. Som du sier, hun går når hun får en hånd å leie i. Da er det bare det "psykiske" ved å slippe hånden som mangler. Det skjer før du aner det, også plutselig løper hun... Og da må du også løpe...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt mellom 8 og 19 mnd er innenfor normalen (noe sånt) Om det ellers ikke er noe du lurer på, ville jeg tatt det hel med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...