Gå til innhold

Trenger seriøst noen råd,må ha værste kostholdet i historien!!

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp jeg.Kostholdet mitt er skikkelig elendig.Jeg spiser myyye godteri og drikker minst 1 liter brus pr dag.Jeg er kjempekresen og brekker meg bokstavlig talt av grønnsaker,det kommer rett opp igjen.Jeg spiser kun hvitt kjøtt og eple og banan av frukt.Noen dager kan det hende jeg ikke spiser i det hele tatt,mat altså,bare litt godteri her og der.Middag 1-2 ganger i uka.Ellers bare noen få skiver i løpet av dagen(2-3)

Jeg er ikke stor,har aldri lagt på meg,er 60 kilo og 170.Bruker 36 i klær.Så jeg driter i akkurat det da.Men jeg kan jo ikke fortsette sånn når snuppa mi vokser opp.Jeg er skikkelig imot å gi sukker til små barn,bare så det og er sagt.Men jeg vil jo at hun skal ha et sundt kosthold da.Hvordan snur jeg dette selv??Hvordan blir jeg kvitt denne sukkertrangen??og har noen gode middagstips med hvitt kjøtt som er enkle men sunne??Noen som er like foresten??

Fortsetter under...

jeg er veldig lik, men har kommet meg veldig.... spiser salat, altså kinakål eller isbergsalat og ruccola av grøntfor.... hadde koldtbord i dåpen, men jeg spiste skive med fenalår og litt salt med dressing utenom.....

Prøv Krom tabletter, det skal dempe søtsuget....

Drikk MYE vann..... Ellers er det bare p ta seg selv HARDT i nakken og legge om kostholdet :)

Spis hver tredje time ca.... Holder du blodsukkeret stabilt og du vil ikke få det kjempe søtbehovet..... Så får du heller ta Lørdagen som spise hva du vil dag.... :D Da blir Lørdagen en veeeldig fin dag! hehe,...

Vet hvertfall dem har det på helsekosten, men helt sikkert på apoteket oxo.... Ammer du??? Vet ikke om man kan ta disse når man ammer, og hvertfall ikke om du planlegger en liten en... :) (dvs, ikke ta når man er pregnant) ;)

Men dem funker, jeg måtte ta slike når jeg var 14 eller noe.... :P Kokko etter snop, brus osv... Masse sukkersyke i min familie, så dem er litt hysteriske på det der! hehe

Spis nøtter, det er sunt og mettende. Lag deg smoothies med masse frukt, youghurt, isbiter og evt honning for å søte den. Det er kjempe godt - og sunt! (Kanskje det også demper godte behovet)

Prøv f.eks denne jordbær, jordbæryoughurt, banan og isbiter. Kjempe god! Banan inneholder jern, kalsium og antioksidanter.

Annonse

Hei,

du høres nesten ut som meg eller dvs sånn jeg var. Har alltid hatt en umenneskelig trang til søtsaker. Etter at jeg skulle prøve å slanke meg litt etter fødselen så sluttet jeg nesten helt med karbohydrater, og utrolig nok så kan jeg nå gå uten søtsaker i flere måneder.

Jeg har byttet ut det vanlige brødet mitt med lav karbo brød og til middag spiser jeg nesten ikke potet, pasta eller ris. Fra å spise søtsaker hver eneste dag gikk jeg til å spise det kanskje 1 gang i måneden. Hvis jeg er litt fysen tar jeg meg en proteindrikk. Jeg gjør ikke dette for å slanke meg lenger, men rett og slett for å holde meg unna alt det usunne jeg spiste før. Nå har jeg til og med fått smaken på salat og bruker det som erstattning for karbohydrater under middag.

Prøv det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...