Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Hei, hvordan går det med deg? Som du sikkert ser, så har jeg ikke mye tid til verken bim eller msn lengre... Men er så spent på hvordan dt går med deg! Håper alt står bra til. Tenker masse på deg ) Og lykke til om noe skjer før vi snakkes! Stoooor klem fra
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Heeeeeei :-))) Kjekt å se deg her da..... hvordan går det med deg og prinsessa? Er vel en stor omveltning,men håper du koser deg masse. ( det tror jeg nok du gjør ja :-) Går nok her å vagger enda,er jo termin i dag:-) Var oppe til ny vurdering i dag,det var litt modent så vil vente litt til med igangsetting. Ble strippa og har mer kynnere og veldig sterkt nedpress,håper jo bare han kommer av seg selv nå. Ellers skal jeg til ny vurdering på ons Jeg velger jo egentlig dette helt selv,men nå har jeg gått så lenge å holdt ut,så vil jeg heller holde ut litt til å få en så naturlig start som mulig,men kommer jo seff an på hvor lenge det kan drøye. De vil ikke jeg skal gå for lenge over. ikke så helt gunstig å komme totalt utslitt på føden heller Stooooooor klem til deg oxo fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå