Gå til innhold

September: Første dag i barnehage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er første dag i barnehagen for Tim. Tiden går for fort!!!!! Hvor ble det av den bittelille babyen som bare trengte mammaen sin?

Blir kort dag i morgen da, blir bare innom noen timer. Glad det er pappaen som tar tilvenninga for jeg hadde aldri klart å gå fra han der. ;-)

Og tenk på stakkars lille pluggen som må sove i barnehagen. Han som hater å legge seg når han er hjemme.

Nei, spol tilbake tiden, nå er han stor nok!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er spennende. Tenkt at de er blitt så store at de skal begynne i barnehage....... Helt utrolig.

Her har pappa'n permisjon tom 6 sept., så Trym begynner nok i barnehagen den siste uka han er hjemme eller uka etter......

Blir spennende å høre hvordan Tim likte seg idag da! Tror Trym kommer til å elske det, for han er kjempe sosial og synes det er så kjekt med andre barn......-så blir nok værst for stakkars mamma'n ja. :)

Skrevet

Da var første dag overstått. Var der 3 timer og de gikk kjempefint og ikke antydning til gråt eller surk. Pappaen ble spurt om det var normalt at han var så blid. :)

Men sliten ble ham. Sovna 5 minutter etter han ble henta.

Skrevet

Det blir sikker både gøy og spennede for han å begynne i barnehagen! De setter jo tydelig stor pris på å treffe andre barn nå har jeg merket.

Mi lille jente skal være hjemme med meg i ett år til. Jeg skal bare jobbe 50% så vi har ordnet oss nesten uten barnepass. Men tenker jeg må være litt aktiv for å la henne treffe andre små da...

Lykke til med tilvenningen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...