Gå til innhold

September: Første dag i barnehage!

Anbefalte innlegg

I morgen er første dag i barnehagen for Tim. Tiden går for fort!!!!! Hvor ble det av den bittelille babyen som bare trengte mammaen sin?

Blir kort dag i morgen da, blir bare innom noen timer. Glad det er pappaen som tar tilvenninga for jeg hadde aldri klart å gå fra han der. ;-)

Og tenk på stakkars lille pluggen som må sove i barnehagen. Han som hater å legge seg når han er hjemme.

Nei, spol tilbake tiden, nå er han stor nok!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5779411-september-f%C3%B8rste-dag-i-barnehage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det er spennende. Tenkt at de er blitt så store at de skal begynne i barnehage....... Helt utrolig.

Her har pappa'n permisjon tom 6 sept., så Trym begynner nok i barnehagen den siste uka han er hjemme eller uka etter......

Blir spennende å høre hvordan Tim likte seg idag da! Tror Trym kommer til å elske det, for han er kjempe sosial og synes det er så kjekt med andre barn......-så blir nok værst for stakkars mamma'n ja. :)

Da var første dag overstått. Var der 3 timer og de gikk kjempefint og ikke antydning til gråt eller surk. Pappaen ble spurt om det var normalt at han var så blid. :)

Men sliten ble ham. Sovna 5 minutter etter han ble henta.

Det blir sikker både gøy og spennede for han å begynne i barnehagen! De setter jo tydelig stor pris på å treffe andre barn nå har jeg merket.

Mi lille jente skal være hjemme med meg i ett år til. Jeg skal bare jobbe 50% så vi har ordnet oss nesten uten barnepass. Men tenker jeg må være litt aktiv for å la henne treffe andre små da...

Lykke til med tilvenningen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...