Gå til innhold

kom på feil side og greier ikke å slutte med å grine

Anbefalte innlegg

Skulle til den side ung og gravid.. men kom isteden for vi mistet vår baby.. og begynte å lese så dum jeg var... Ble helt hysterisk samboer visste ikke hva han skulle gjøre.. er så redd at det skal skjer oss også... mamma mistet et barn for 3 år siden pga morkake som løsna.... jeg vet at det er dumt å tenke sånn men greier rett og slett ikke å glemme det :(

Fortsetter under...

Mange sterke historier på slike forum... Ikke så lurt å sette seg til å lese der, særlig ikke for oss hormonelle gravide!

Det er desverre ikke alle svangerskap som ender godt, og ingen av oss har noen garantier. Men sjansen for at det går bra med nurket i magen din er nok mye større enn sjansen for at noe galt skal skje!

- og morkakeløsning er forresten ikke arvelig!

Steng pc'en, ta med deg sambo i seng og legg deg tett inntil ham.. Håper du får sove..Natta!

Uff, det er tøffe og trise historier på de sidene. Håper du har sovet godt i natt!

Som Popkind sier så får du tenke på bryllupet ditt i steden!! :-) Har du funnet ny kjole? Skulle du ikke selge og kjøpe ny? Eller tar jeg helt feil=????

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...