Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er litt grinete her nå, fordi jeg akkurat har funnet ut at sambo røyker når han er på fest og jeg ikke er der (har vært mye guttekvelder i det siste, kan man si...)...alle kammeratene hans røyker, og han har røyka tidligere, så jeg er selvfølgelig litt grinete og redd han skal begyne for fulle piper igjen... Men har dette stor påvirkning på sædkvaliteten og slikt??? Vil ikke risikere at det skal være noe galt med et eventuelt nurk bare fordi han er litt dust akkurat nå...(syns forøvrig det er teit av han å skulle begynne sånn nå som vi er veldig enige om å prøve her...) Høres sikkert litt overdramatisk ut her nå, men jeg fikk nettopp spørsmål fra en kamerat om når sambo begynte å røyke igjen...og da tente det på alle plugger her kan man si!!! (er allergiker og hele styret her...)

Fortsetter under...

Det har ikke så veldig mye å si, men for noen kan det kanskje spille litt inn på kvaliteten? Men det er vel særlig om han har dårlig sædkvalitet tror jeg, er alt normalt har ikke litt røyking så mye å si. Men det er jo på det området da, - andre sider av saken vil jeg ikke si noe om....

Men ikke bekymre deg for at det ødelegger noe for prøvinga deres altså:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...