Gå til innhold

Noen som har halvhøy seng til barna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hvorfor folk bytter så fort. Vi har stompa cabbin til begge våre barn. Fikk det når de var to år. Grunnen til at vi valgte cabbin seng var pga plassen eller mangel på plass på deres rom. Skrivepulten kan man skyve under senga når den ikke er i bruk, og frigjøre plass til lek. Hadde vi hatt større plass på barnerommene hadde jeg nok valgt vanlig seng og skrivepult.

Cabbin seng er vel ikke så populært kan jeg tenke meg når de begynner i tenåra. Så da må en kjøpe ny seng. Men innen den tid håper jeg at vi har fått skaffet oss et større hus:)

Den lille åpningen som blir under cabbin senga blir ikke brukt til noe annet en å oppbevare rot, for liten plass å leke under.

Så hadde vi hatt større barnerom , hadde vi kjøpt vanlig lav seng som holder noen år lengre,( til de vil ha bredere seng til overnattingsgjester:)) og til en rimligre pris :)

Kjøpte halvhøy seng på Ikea da datteren vår var 3,5 år. Sagde av bena på den to år etter :-))

Den tok rett og slett for stor plass på rommet, ja. Tanken var jo, siden hun har ganske lite rom, at hun kunne bruke plassen under til å leke på. Men det endte opp med bare rot der, ingen leking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...