*Lissi* Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Av susann77. Har frysninger på ryggen....hun var utrolig flink! Skrev veldig utfyllende, og det var kjempe rart å lese alt hun skrev. Dette er jo en person som ikke kjenner meg, men likevel skriver hun så detaljert at hun kunne vært min beste venninne. Annbefalelst på det sterkeste:-)
goldie Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Tar hun betalt? Hva er mail addressen og eventuelt hvor mye?
Gjest Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 tok det lang tid før du fikk svar? Pris etc? Sendt mail,til henne selv....
*Lissi* Skrevet 1. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2006 [email protected] Hun tar 200,- Betaler etter du har fått svar. Tok noen dager før jeg fikk svar, men tror hun har endel å gjøre. Sendte med fødselsnummer på meg og sambo+barna våres. Sendte også spørsmål etter hun hadde spådd meg, og de fikk jeg svar på med en gang.
Tramtram Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 Eg har sendt inn og. Eg er så spent. Hels smårollingane fra meg da.
*Lissi* Skrevet 1. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2006 Ja, det skal eg. Ser du har nevnt ekteskap i eit anna innlegg....trudde ikkje du var såååå "seriøs". Huks at eg skal være brudepike!!
Tramtram Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 HeHe næ egentlig ikkje. Klart du skal få ver brudepike. Du treng ikkje ver synsk/klarsynt for å sjå det.... Men om eg blir gift.... Det kan du prøva å finna ut av.... Heheheheeh Gift er ikkje noko ein blir ,det er noko ein tar .......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå