Gå til innhold

Noen flere som av å til lure på det samme ?

Anbefalte innlegg

I mårrest gjor æ det igjen..satt å funderte på om æ virkelig E gravid.

Æ vet æ e, har tissa, tatt blodprøve, har allerede bekkenplaga og ikke minst har UL bilde fra uke 11... Men æ slit enda me å føle det helt, eller tru på...vanskelig å forklare.

Æ kjenne ikke nåkka liv, e 14 uke på vei, æ har en liten bul på magen, å ømme o hovne bryst...men ellers så..nei. Egentli kunne man sikkert bare tru at æ har spist litt godt i ferien, hvis man ikke vet.

Så flere gang slår liksom tanken mæ at ; hæ? virkelig?

Det e så rart.

Håpe ikke det e kroppen som prøve å fortelle at nåkka e galt... vil så gjerne kjenne litt liv så æ vet alt e bra.Går nok å bekymre mæ litt for alt mulig rart.

Vil såååå veldi gjerne at det her ska bra.

E det flere som enda slit me å få den helt å fulle gravide følelsen?

Enkelte daga kan æ føle mæ veldi gravid...men da e æ gjerne ekstra oppblåst i magen, og enda mer sliten...

Men, huff, det her e vanskeig å forklare..

nån som skjønne ka æ prøve å forklare her :))

Fortsetter under...

Heisann... Det var jo akkurat som å lese mine egne tanker... Jeg er gravid i uke 14, har vært på UL, tatt blod prøve og urinprøve. Men ingen mage, ingen vektøkning, ingen følelse av liv i magen. "Hallo der "nede", er du der?" Lurer virkelig på om det virkelig er noe der nede innimellom... Er litt kvalm og uggen... men ellers ingen ting! Gleder meg til jeg får mage!!! =)

Åh herreverden sååå supert :)

Har sannelig lurt på om det har vært nåkka galt me mæ... huff..

Vil bare ha en mage, vil kjenne det sparke, å røre sæ, og æ vil føle liv.

Kan nesten ikke vente...

Men godt å høre at det e flere som mæ... :))

Du får si fra når du bynne å få mer mage da... eller når du kjenne liv..

Det e vel enda ei stund tell antar æ.. Vet ikke når det e normalt å merke nåkka, eller få mage. Men det e vel forsjellige fra person tell person kanskje..

hehe.. det er nok ikke bare du som er litt bekymra og sånn.

Jeg har liksom en sånn innebygd "det her kan ikke gå bra holdning".. skjønner liksom ikke helt at det kan gå bra, at jeg skal være så heldig å få et liten en. Høres sikkert helt dumt ut.. men tenker nesten daglig på om det er liv der inne... ingen grunn til bekymring egentlig.. ingen magesmerter.. ingen blødning eller brunlig utflod.. det er bare det at det er FOR GOD TIL Å VÆRE SANT!! =)

Skal på en ekstra ultralyd til torsdag, som jeg har bestilt selv privat... 600 kroner takk.. Men det er bare for å se at hjertet slår... Er såå engstelig... litt slitsomt egentlig.. for det går jo bra for de fleste.. Og jeg har vært på ultralyd i uke 11 å, og da var alt i skjønneste orden!

Nå vil jeg bare ha mage så jeg kan bruke mammaklær og bare stråle rund med en liten kul på magen!! Åh!!! Hver morra løper jeg ut på badet for å se om det har kommet en kul.. men neida.. ( jeg gjør ikke dette altså... hehe.. er ikke helt sprø...) men venter veldig!! =) Så vi for holde hverandre oppdatert når magene kommer! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...