Gå til innhold

Baby nr.2 i februar

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

tror du har brukt en gammel termin-liste når du har oppgradert den, for fra den forrige listen til den du laget er det forsvunnet en person på 12.02.07. bare så du er obs på det, for nå har andre oppgradert ut ifra din igjen, så nå er ikke hu på 12.02.07 med på de nye listene lenger. jeg fikser det nå, men bare vær obs videre slik at ikke de som har lagt seg inn på listen forsvinner underveis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte den terminlista som har overskrifta "terminliste 31.juli ". Ser den manglar der og. Ser den har forsvunne mellom "terminliste 30.juli" og "termiliste 31.juli". Har prøvd å holde litt orden i terminlista, og er dermed svært obs på kva liste eg brukar. Men takk for påminninga.

Kan dessutan vere vanskelig å finne feil og manglar når det er fleire lister i omløp. Spesielt når det blir signert med "Anonym".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som har slettet meg selv... du tenker vel på joha79? Jeg fikk fremskynt terminen til 6.2.07, også har jeg byttet nick. Skulle kanskje ha sagt i fra, men jeg trodde faktisk ikke at det var noen som hadde regisrtert det... Ved neste tremin liste er det greit å slette navnet mitt 12.02.07 joha79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...