Gå til innhold

jeg prøver igjen.. noen som vil treffes snart igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå gått hele sommeren og ingen har satt opp treff enda... på tide snart det nå vel?? eller ?

Fortsetter under...

Skrevet

ja kunne vært moro det! HAr ikke vært med på treff før jeg....

Skrevet

ja det er koselig å treffe de andre:) men nå virker det ikke som om noen av de vil treffes... jaja...

Skrevet

ja hadde vært koselig det! Vi får være tålmodige =)

Skrevet

Jeg vil gjerne bli med,hvor bor dere? jeg og tulla older til i moss,men flytter gjerne på oss:)

Skrevet

Vi holder til i Sarpsborg. Nærmere bestemt Eidet..... Samme for oss hvor vi møtes.

Annonse

Skrevet

vi holder oss til i sarpsborg vi også. på greåker. ja treff må det bli.. og få med mange;) jeg er på msn så hvis dere vil kan dere legge meg til så kunne vi jo planlagt litt der:)

[email protected]

Skrevet

Hei!

Vi har ikke vært på treff før men vil gjerne bli med.

Vi bor i Fredrikstad og er 1 stk mamma på 29 og 1 liten gutt på 4 1/2 mnd :)

Går det ikke an å bare sette opp et treff f.eks i midten av August når folk har begynt å komme i gjenge igjen etter sommer og ferie?

Hilsen oss 2

Skrevet

hei;)|

jo vi kan jo sette opp et i midten av august.kunne jo tatt en piknik eller noe? har merka at det blir dårlig plass til alle som kommer hvis man møtes et sted hvor man må være inne.

Skrevet

Heisan!

Bor i Fredrikstad og har en gutt på 4 mnd og en på snart 2 år. Vi blir gjerne med...:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg blir også gjerne med på treff, men har problemer med dagtid, siden jeg jobber. Alt etter kl 1700 får jeg fint til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...