Gå til innhold

0 dager til termin:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da passerer vi terminen min om en god time, og fortsatt er det ikke tegn til at noen vil ut... er bare til å smøre seg med tålmodighet...

Er ikke så lei enda, så håper ikke det er tegn på at jeg får sjokk når det endelig skjer noe..

Fikk vite av legen i dag at jeg har max 11 dager igjen..

Gled!Gled! :-)

En annen ting: ble litt bekymret, men legen min sa det var helt greit. Babyens fosterlyd har lagt på 140 - 144 (i beg 154 og midt i, 152 ) gjennom hele sv.skapet, men i dag var det bare på 124... Bør jo stole på legen sin, men jeg synes det var litt rart... vet at noen barn ligger på 120, men siden min har vært så høy hele tiden?

Noen som har hatt det likens ?

Ellers er formen veldig fin.. i går var vi på en herlig båttur, og i dag har vi vasket huset.. eller: HAN har vasket, jeg har tuslet rundt og tørket litt støv her og der, ellers bare sett på han:-)

Herlig:-)

Klem fra ei førstegangs med fullstendig roen i behold..

( ikke at det nødvendigvis skal være så positivt da, men... )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen som overtidig om 1 time. Det holder at du går over termindatoen din så er du med i gjengen (se tråd lenger ned startet av meg)! :-)

Tenkte bare å si at jeg var på sykehuset en dag fordi babyen min var så rolig, og mens jeg lå der varierte pulsen til babyen fra 120 til 180 alt ettersom hun beveget seg eller ikke, så jeg tror du kan ta det helt med ro. Legen har tydeligvis truffet mitt i en sovepause. Jeg har vanligvis målt 140-150 på alle kontroller, men på sykehuset skjønte jeg plutselig at det kunne variere mye mer enn som så! ;-P

Skrevet

Bra at du er ved godt mot da =) Lykke til - innen 2 uker er du uansett mamma og får det får de beste følelsene i verden til å blusse opp!!!

Klem,

Skrevet

Ja når du sier det så var jeg på kontroll i uke 35 fordi jeg trodde jeg lakk fosterveske.. bel foretatt en sparketest på meg, og da så jeg jo selv det varierte mellom 116 og 160..

Så du har lagt på 140+ og venter jente.. de sier jo gutter ligger på 120+.. Kanskje får vi ei lita tulle da:-) Vi vet nemlig ikke..

Ikke at jeg stoler på disse kjerringrådene, men...

Skrevet

Tusen takk:-)

Vi gleder oss begge to til nurket skal komme! Har hatt et så fint sv.skap at jeg nesten føler meg litt snytt fra alle disse sv.skaps plagene. Men vet jeg bare skal prise meg lykkelig at jeg ikke har vært sengeliggende..

Skrevet

Hei på deg ;-)

Ja nå har vi et kvarter igjen til vi kommer på den exklusive lista til prinsessemari ;-) (sjønt jeg snek meg jo inn der litt å masa i går he he)

Kjekt å høre at det går så fint med deg og at du ikke er med i "såååå lei klubben" jeg har vel meldt meg inn der for lenge siden,men nå så nære er det jo knall spennende oxo da

Lykke til,klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...