Gå til innhold

Når kjente dere på kroppen at dere var gravide? Og hvilke symptomer var det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var tre uker på vei, fraus, hadde vondt i puppene og var kvalm. i tillegg var jeg på ferie et sted der det drikkes mye :) og jeg bestilte øl etter øl etterhvert som dem ble dvaske fordi jeg greide ikke ta så mye som en slurk.. ikke en eneste.. og da tok jeg en test,for øl er et beste jeg vet.. var.. hehe nå er det pepsi max..

Viste ikke jeg var gravid da me dro til legen med kraftige smerter i magen og var kvalm og slapp og trøtt hele tiden, tok en test og joda det var ei lita Amalie i magen min..

ja, hehe, kan jo legge til at vi var på ferie i Danmark når jeg ble dårlig, prøvde med en "gammeldansk" for å bli kvitt mageplagene mine. Heldigvis så ble jeg ikke det, men lilleman kom ut 9 måneder senere, uten gammeldanskskader!

:P

Annonse

Førstemann var ikke planlagt (gikk på p-piller) så da skjønte jeg ingenting. Var uggen i magen, svimmel, trøtt - generelt dårlig tilpass. Slo symptomene opp på internett og fandt ut at enten var jeg dødssyk eller også var jeg gravid:-))) Tog test dagen etter. Var da ca 8 uker på vei.

Nestemann var planlagt så da skjønte vi det fort. Rundt 4 uker. Samme symptomer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...