Gjest Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 hei hei, kommer innom her en tur jeg. jeg ville bare lufte noen tanker. hvorfor må folk være så feige å "misbruke" anonym-knappen hele tiden? kan de ikke stå for det de sier? mener ikke at dette er rettet til dere på dette forumet, men det er her jeg føler det oftest blir misbrukt! og det er jo sikkert ofte av "besøkende" som kanskje har mye i mot at unge blir mødre... uansett mening - vær moden nok SELV, til å stå for egne meninger!! mener nå jeg... måtte bare få ut noen graviditets-hormoner tror jeg!!! ble plutselig MEKTIG irritert over noe som sikkert ikke var så veldig å blåse seg opp for. hehe:) greit å ha anonym-knappen til pinlige spørsmål, eller f.eks hvis man må blåse ut litt agressjon ang. barnefaren etc! så vi vil ikke ha bort knappen - den kan være grei å ha i løpet av ni måneder i vår situasjon! men vær så snille...ikke misbruk den, for MANGE av de gangene blir kommentarene/spørsmålene altfor aggressive, og i mange tilfeller mye mer sårende enn hva man hadde gjort med nick'et i bunnen. med vennlig hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå