Gå til innhold

Trenger svar fra dere her inne.....


(¯`°•.¸Vixen¸.•°´¯)

Anbefalte innlegg

...har nemlig testet neg på QR for to uker siden og gikk da ut i fra at jeg ikke var gravid, men nå er jeg usikker igjen. Håper jo hele tiden!!!

 

Mange som har testet neg på denne typen grav.test og senere funnet ut at du var gravid allikevel???

 

Har en sønn på 1 år fra før og for to mnd siden startet jeg med amming bare morgen og kveld. Har ikke fått igjen tr så jeg har ikke peiling på syklusen min. Ønsker å bli gravid igjen og da er d vel stor sannsynlighet for at man følger ekstra med på tegnene. Ømme pupper, tett i nesa, vondt i korsryggen, veldig trøtt... Veit om flere som ikke har rukket å få igjen tr etter 1. svangerskap...

 

Testet med QR første sv.skap og den ble positiv, men da var jeg allerde 8 uker på vei.

 

Ville bare høre om d var flere som har opplevd å få neg test og allikevel var gravid!!!???

 

Et sp.mål til mens jeg er i gang, vil en grav.test bli positiv gjennom hele graviditeten? Noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøven vil vere positiv igjennom hele svangerskapet , eg ville tatt ein ny test for den bør vise noe nå, dersom den ikke viser noe bør du kansje ta ein tur til lege og få sjekket deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var forresten mitt første innlegg! :o)

Var her inne nesten hver dag forrige sv.skap, men skreiv aldri inn noe. Bare leste masse og fikk greie på alt jeg lurte på!

 

Stå på jenter, dette er kjempe nyttig for alle andre der ute som lurer på ting, men kanskje ikke tørr å spørre!! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal ta en test, men er lissom litt usikker... vil jo helst ikke bli skuffa. MEN kan jo ikke gå rundt å tru at en er gravid heller!! :o)

 

Får kjøpe en CB i morra da, hører at d er den de fleste her inne bruker og har best erfaring med...

 

Noen som ikke fikk igjen tr før svangerskap nr 2??

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...