Mille-k Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 Min mor synest det er helt forferdelig og har foreslått navn som Ernst og Torry (grøss), pappaen liker det også. Storebror heter Filip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 31. juli 2006 #2 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg tror jeg liker Imre bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #3 Del Skrevet 31. juli 2006 Emre er IKKE fint, synes jeg da! Imre er bedre ja... Veldig fint, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 1. august 2006 #4 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg synes Emre er et flott navn! Imre er også fint, Emrik med. Ernst og Torry?! He,he,he... (Elliot er forresten et finfint navn som jeg synes passer bra sammen med Filip) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. august 2006 #5 Del Skrevet 1. august 2006 Hei! Emre var ganske fint, eller er Embrikt også fint til Filip. Eller er Balder fint til Filip:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 1. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 1. august 2006 Flere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no more babies Skrevet 1. august 2006 #7 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg visste faktisk ikke om det var jente-eller guttenavn jeg. Men nå som jeg har forstått at det er guttenavn, så liker jeg det ganske godt:-) Ernst og Torry (?) derimot, var ikke pent, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 2. august 2006 #8 Del Skrevet 2. august 2006 Emre er et flott navn! Et alternativ til Emre kan være Emret/Embret. Imre synes jeg også er veldig fint. Men Ernst og Torry ville nok jeg også styrt unda ja..hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 4. august 2006 #9 Del Skrevet 4. august 2006 Synes Emre er mye finere enn Ernst og Torry, i alle fall! Ett navn som man må smake litt på kanskje? Ellers tror jeg at jeg synes Imre er enda finere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick80 Skrevet 4. august 2006 #10 Del Skrevet 4. august 2006 Synes Emre er kjempefint! Det er både søtt og sterkt samtidig. Kan man hete Imre på norsk? Er ikke det ungarsk eller noe sånt? Emre passer fint til Filip også. Torry (grøsser, jeg også) må være noe av det rareste jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 sjarmtroll <3 Skrevet 6. august 2006 #11 Del Skrevet 6. august 2006 Synes Emre er nydelig jeg. En baby i min samboers slekt heter Emre Alexander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2006 #12 Del Skrevet 7. august 2006 For all del ikke Ernst eller Torry!!!! Da er Emre bedre! =) Men Imre synes jeg er enda finere =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #13 Del Skrevet 10. august 2006 Min gutt (3 mnd) heter Emre. Jeg har fått utrolig mange positive tilbakemeldinger på navnet. Jeg syns selv det er et herlig navn.... ville ha et lite brukt, kort og enkelt navn. Så nå får jeg håpe Emre vil like det også ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. august 2006 #14 Del Skrevet 10. august 2006 sorry, men jeg synes ikke det er et fint navn. synes igrunn ikke at det høres ut som et navn i det hele tatt faktisk.. hvis noen spurte meg hva Emre var hadde jeg aldri gjettet at det var et guttenavn, men det er kanskje bare meg som ikke henger helt med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemofish Skrevet 11. august 2006 #15 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg synes Emre er knallfint! Liker Imre og Emrik også. Husk at det er dere som bestemmer! Tror det er et navn gutten deres kommer til å være stolt av! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 11. august 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 11. august 2006 Takk for tilbakemeld folkens, hvis det skulle vise seg at det er en gutt, så blir det nok Emre. Ultralyd viste sansynligvis en jente, så da får vi tenke nytt... Men takk likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå