Gå til innhold

Skikkelig vondt i magen etter fødselen (KS)

Anbefalte innlegg

I dag er det 5 uker siden jeg hadde keisersnitt, og har etter dette hat 5-6 dager eller kvelder med skikkelig vondt i magen, helt øverst i magen og kjennes ut som det er langt inne. Trodde først det var luft smerter siden magen ikke hadde kommet til sitt normale enda, men nå har den begynt og gjort det, men sliter enda med og få disse smertene. Det kommer helt plutselig, klarer verken stå, gå eller ligge, blir bare og vri meg i smerter, er så vondt at tårene spretter. Etter en stund går det greit og ligge på siden med varme flaske, da roer det seg litt, og etter va 1/2 - 1 time forsvinner smertene nesten helt. Er så redd det kan være noe galt :-( Har prøvd både samarin og duphalac, men ser ikke ut til og hjelpe :-(

Andre som har opplevd dette??

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...

Heisan.

Skulle nesten tro dette var et innlegg jeg selv hadde skrevet. Jeg sliter også med skikkelig vonde magesmerter øverst i magen. Gjør fryktelig vondt og klarer nesten ikke å stå på bena, men å legge seg ned gjør bare vondt verre. Beste stilling for meg når disse smertene kommer er å ligge i "fosterstilling" på magen og konsentrere meg om å puste. Smerten varer alt fra 15-45 min og forsvinner like fort som de kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...