Gå til innhold

Litt lei meg innlegg.....snufs.....

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg....etter ett kjeeedlig famselskap. Fant aldri El denne mnd jeg...så nå sitter jeg her oppblåst og skikkelig kvalm....Håper det er tanta som er på vei og ikke omgangsyken...:S Vil bare glemme denne mnd og gå inn i neste prøveperiode.....Noen råd om luft i magen? Skikkelig ille...VIL HA EGGELØSNING..sukk....har hverken funnet elslim el positiv billig test..jaja..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5777866-litt-lei-meg-innleggsnufs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Biola er utelukket da jeg ikke tåler melkeprodukter:) hehe...og cb digital har jeg ikke råd til...aner ikke åssen syklusene mine blir framover så kan ikke brenne av så mange penger på det. Har testet i 10 dager nå..tenk deg kostnadene:) men vuderer å begynne å tempe

Annonse

hehe..takk for det..men babyverden regnet ut at jeg skulle hatt el rundt den 26 juli...første dag av siste mens var 6 juli...35 dagers syklus....hadde sex den 23, 25, 27..om jeg ikke husker helt feil..men som sagt.merka ikke noe til el..så tviler på at jeg klaffa...

Du har min fulle sympati, er no dritt de pp'ene man ikke finner el, bommer på el osv. ÆSJ!!!

Men det gjelder vel bare å tenke positivt og gå på med friskt mot i neste pp!:)

Nyco hjelper veldig bra, og er faktisk ganske godt!

Lykke til!!

Annonse

:) Takk for det...da må jeg prøve det imorgen tror jeg..skjønner ikke hvorfor magen min er sånn for tia....merkelig d og i grunn..hatt 4-5 dager med diare jeg nå....drikker som en elg for å kompansere..og masse luft....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...