Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 hvordan går det med deg? håper du/dere har det litt godt innemellom alt dette trist og urettferdige! godt du ikke har mistet motet!DET ER TIL INSPIRASJON!!!! mange varme klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5777638-lenn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 1. august 2006 #2 Del Skrevet 1. august 2006 Takk for omtanken!! Det varmer!! ) Har slitt litt i det siste......det er spørsmål som "hvorfor skulle dette skje IGJEN" ???som plager meg mest.....Jeg har mista i SA og Exu før, og man tror jo og håper at "kvota" blir oppbrukt etter hvert........(?) Er det sånn at det aldri skal gå bra igjen nå...? Har lest en del alternativ litteratur (er nok litt "alternativ" av meg...) og leser at man må tvinge seg selv til å tenke positivt! Det man ønsker det får man osv.... Tenker man positivt, så skjer det positive ting...... Men det er vel ikke så enkelt........Av og til er tomhetsfølelsen helt overveldende. Men man må vel gi seg selv tid til å komme over det, og ikke "grave seg helt ned"....... For oss IVF-ere er det ikke bare å rulle seg et par ganger i høyet og prøve igjen heller.....Det er en meningsløs berg-og-dalbane med medisiner og fysisk og psykisk påkjenning..... Husker at jeg var kjeeempeglad med det samme testen viste positiv, men redselen tok raskt overhånd.....Jeg er livredd for å abortere og å begynne å blø....og det blir iallefall ikke bedre av flere spontanaborter...... Nå hadde du MA? Og hvordan opplevde du det? Hvor mange forsøk har du hatt...? Dette var vårt tredje. Jeg kunne tenkt meg en side på BIM som var for IVF-ere som hadde mistet.....Har vært litt på ufrivillig abort, men leser hele tiden at "ja nå skal vi prøve igjen"...og at "nå er jeg gravid igjen, 1 pp etter SAèn" osv) Synes vi har det litt mer komplisert......... Men man er vel seg selv nærmest...og ens egne problemer blir størst uansett........ ) Nei, det er bare å ta seg selv (hardt) i nakken og se opp og framover!!!! Jeg gir ikke opp etter dette!! Den gode gravidfølelsen SKAL jeg oppleve igjen!!!Og det skal DU også!!! ) Vi må tenke positivt!!!!!!!!!!!!!! ) Vi blir jo sterke av alt dette, iallefall............ ;o) Ha en riktig fin dag!! Stooor klem fra meg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5777638-lenn/#findComment-5780351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 1. august 2006 #3 Del Skrevet 1. august 2006 Hei Lenn - sniker meg inn her også jeg... Du skal jo ringe sykehuset til uka, kommer du til å spørre om å få mer utredning da? Du har jo faktisk mistet hele 3 ganger, og det kvalifiserer (dessverre) til utredning for gjentatte aborter - ikke sant? Og hva med alternativ behandling som akupunktur? Har du prøvd det? Mener å huske at du hadde litt problemer med tynn slimhinne dette siste forsøket, men at den ble tykk nok til slutt. Jeg har "alltid" bare hatt slimhinne på 7 - 8 mm. ved AIH-forsøkene, men ved IVF-forsøket var den på 12 mm. Da hadde jeg gått til behandling hos Vibeke Fjeld på Majorstua, men det kan jo være at det var Meopuren som ga bra slimhinne og ikke nålene... Bare noen tanker & tips fra meg:-) Klem (igjen) fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5777638-lenn/#findComment-5780449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 2. august 2006 #4 Del Skrevet 2. august 2006 *dytte*... :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5777638-lenn/#findComment-5789704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 2. august 2006 #5 Del Skrevet 2. august 2006 Hi hi...nå måtte jeg le..... Skulle akkurat til å svare på innlegget fra deg....og så var det borte!!.. Begynte å lure på om jeg hadde begynt å få hallusinasjoner.... Og så var det *dytta* opp ) Hi hi... Jo nå må jeg ta meg i nakken og få bestilt time til akupunktur. Må forhøre meg litt rundt omkring om noen har gode erfaringer. Blir litt langt å kjøre til Oslo for hver time. ca 2 timer kjøring. Men det har nok noe for seg når det gjelder slimhinnetykkelse. Leste om bl.a Linemor, hun hadde også hatt aku.og hennes slimhinne var også godt over 10 mm.... Vet ikke om jeg kvalifiserer til "habituell abort". Har mistet i spontanabort 2 ganger, mens den tredje gangen var en exu der fosteret måtte fjernes i uke 9...*sukk og sukketisukk* Men allikevel er det jo noe som overhodet ikke stemmer....Er veldig redd for at jeg f.eks må ligge et helt svangerskap eller noe. Så klart jeg gjør ALT, men det er en skremmende tanke...Og tenk om det aldri går bra...tenk om jeg bare mister og mister.....men dette er skikkelig destruktive tanker-IKKE bra å tenke sånn. Men så sniiiker tankene seg fram når jeg sitter for meg selv og filosoferer................Må bare skyve vekk sånne tanker ) Ha en fin dag snøfilla!! Stooor klem fra meg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5777638-lenn/#findComment-5789749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 2. august 2006 #6 Del Skrevet 2. august 2006 He - he... Finta deg der! Jeg mener bestemt at du kavlifiserer til utredning, men så mener jo jeg veldig mye veldig bestemt da... Synes bare det er så vodnt å tenke på at du skal gå 4. innsettingen i møte uten å være noe klokere eller ha fått flere svar. Flott at du holder humøret oppe, men klart det blir tungt i lengden. Det å ikke vite er også det som plager meg mest, og jeg synes Riksen er lite flike til å hjelpe oss med å finne svar. Sjekk ut akupunktører i nærheten av der du bor, men spør dem direkte om de behandler barnløshet (det betse er jo at de kjenner til IVF og vet hva som kreves for å lykkes). Vet jeg er heldig som bor i Oslo med sykehus og nål-damer rett i nærheten. Kos deg på Norway-cup! Klem&klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5777638-lenn/#findComment-5790148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå