Gå til innhold

er det best for jenta å ha orgasme for å bli gravid???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg får aldri orgasme ved samleie bare....Det funker ikke..hehe..mulig vi ikke har prøvd lenge nok..men men...Jeg gjør det sånn jeg: Med engang han kommer så lar jeg han være inne ei stund..(til han er nesten slapp) Så legger jeg ei pute under rompa og finner frem noe leketøy..beklager om det ble for privat. Men det funker for meg..og sammentrekningene tror jeg hjelper....:) Skal man ha noe gjort her i verden så får man stå på selv tror jeg..hihi

litt privat men jeg spørr,hvordan merker dere det?

har hvert sammens med typen en stund,men har ikke hatt noe "veldig" orgasme enda....hører jenter som ikke kan få det også....

kansje derfor jeg "sliter" litt med å bli gravid???

Annonse

Jeg fikk ikke orgasme før etter 2 år inn i forholdet...aner ikke hvorfor, men tror kanskje det var fordi jeg ble så trygg på oss og meg selv..!

Ps: funker alltid å sitte oppå for meg....da kommer klitoris "borti" nederste del av magen hans...! ;o)

Håper ingen ble støtt av det......

Lykke til!

Jeg har lest at det er best at jenten får orgasme først, for da produserer hun mer væske som gjør det lettere for svømmerne! Tror nok ikke at en orgasme øker eller minsker sjangsen for å bli gravid! Mange som har blitt gravide uten å få orgasme!

For dere som sliter med å få orgasme:

Det er ikke mange som får orgasme kun ved samleie, ofte må man stimulere klitoris samtidig! Sammen med min kjære har vi funnet flere stillinger som er gode for oss begge, og han MÅ ta på hele meg for at jeg skal få nok "oppvarming"!!! Hvorfor er det bedre med leketøy?

Jeg har sagt klart ifra til min kjære at ut og inn vagina, gjør meg ingen ting! Jeg må også konsentrere meg hardt for å få orgasme, nesten samme som å presse sammen tissemuskelen for å ikke å tisse på seg! Lek, utforsk, finn ut hvordan han kan hjelpe deg til å få MYE mer ut av et samleie!

Jeg hadde aldri orgasme før etter jeg fikk min datter....ville jeg ha det måtte jeg hjelpe til :o) Nå får jeg orgasme når jeg sitter over han, skal ikke klage på det ;o)

Har også hørt at det er bra at jenta får orgasme, men at hun får det først, og gubben etterpå.......I alle fall slik at svømmerne ikke blir presset motsatt vei. Vi vil jo ha de riktig vei ;o)

Orgasme kan gi bedre forhold å svømme i...men det betyr ikke at de som sliter med å få orgasme ikke blir gravide!!!

Kanskje man kan hjelpe til med å ta slimløsende hostesaft, så veier det litt opp på veien :-)

det skal i allefall være et kjerringtips på hvordan gjøre forholdene bedre .-)

Jeg hadde ikke orgasme noen av de tre gangene jeg ble gravid... var for opptatt av å få inn sæden og holde på den ...hehe...

Nytelsen får komme etterpå :-)

Hehe kansje jeg skal prøve denne hostesaften og :-)hihi

men du sier noe der,nytelsen får komme etterpå!*smiler*

Det er ihvertfall fint å høre at man ikke MÅ ha orgasme for å bli gravid!

for da vet jeg at siden jeg ikke får noe "ordentlig" orgasme enda,så er det sjanser for det!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...