kaffeplante Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei. Jeg starter i ny fast 50%-stilling mandag 7.august.Vil jeg få lønn om jeg blir sykmeldt før jeg i det hele tatt rekker å jobbe?(Jobba på samme plassen fra januar-juli). Er det farlig å ta røntgen og bedøvelse til tannlegen når men er gravid? Håper noen kan svare meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #2 Del Skrevet 31. juli 2006 Du må være ansatt en måned. tror jeg for å ha rett til sykepenger, før dette kan du bruke egenmelding, men ikke de første 14 dager. Da har du ikke krav på sykepenger, slik jeg har forstått det. Vet at tannleger prøver å unngå røngten i alle fall :-) Er ikke sikker på bedøvelse.... Håper det går bra med deg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #3 Del Skrevet 1. august 2006 Du må ha vært ansatt en måned før du kan bruke sykemelding, og to-2- måneder før du kan bruke egenmelding... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå