Gå til innhold

Føler jeg ikke blir trodd... (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Føler jeg ikke blir trodd når jeg har vondt..Jeg har begynnende bekkenløsning. Jeg kjenner smertene godt nesten hele tiden, men av å til kjenner jeg ikke mye, da glemmer jeg meg og herjer llitt m ungene. Tar igjenn litt det tapte kansje..Men da får jeg jo smertene kraftig tilbake. Men jeg føler at jeg ikke blir trodd! Bortsett fra de gangenetårene renner av smerten... Føler at de gangene jeg prater om det så gidder ingen å høre meg. Prater ikke mye om det, men vil at kansje noen skal forstå..Samboer sier han skal hjelpe meg, gjør vell det også, men det ernoe der...Jeg føler at samboer og familie bare ser påmeg som en sytepave likksom.. synes det er så ekkelt..

Så i det siste har jeg nesten sluttet å be om hjelp. bare gjør tingene for meg selv. Og når smertene kommer så sier jeg ingenting....

Ble kansje litt rotete men måtte bare få utlitt frustrasjon

Fortsetter under...

Huff, jeg føler med deg!

Jeg hadde heldigvis ingen problemmer med fagfolk, men gubben gir inntrykk av jeg er lat og det er sååååå utrolig vondt. Heligvis ble det bedre da han fikk vite mer om bekkenløsning og fikk høre at fagfolk tok meg seriøst, så nå jobber han nesten trippelt, han er på¨jobb om dagen, gjør husarbeid på kvelden og er oppe om natten med sønnen vår. Stakkars mann, men jeg klarer ikke og det gjør faktisk vondt bare det å ikke kunne så hvis man legger til ikke bli trodd i tillegg.

Håper han skjønner at dette er en smertefull tilstand og at du trenger hjelp å støtte fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...