Gå til innhold

August: Fullmåne den 9...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har mens termin 4aug, to UL terminer som sier 12 aug(og dermed den som er offisiell) men den ordinære UL sa 8 aug, så egentlig er jo 9 ganske bra....Men nå har jeg slengt meg med på denne gjengen som skal føde på onsdag så håper det går i boks!

Annonse

Hadde en plan om fødsel rundt sist fullmåne jeg. Det var ca 2 1/2 uke før termin. Følte jeg kjente noen småtegn den gangen, men det var det...

Nå er jo planen fødsel i dag da. Og går ikke det, så er jo såklart planen fødsel i morgen;) hihi. Men hvis jeg ikke har født før 9.august, så håper jeg inderlig at den fullmånen skal påvirke meg denne gangen!!!

Ka d e me ditta fullmåne styre egentli?Hehe.. Skjønna ikkje heilt ka d e som e spesielt me d.Når ej va på omvisning på sjukehuse(føden) så fikk vi sjå på kor mange som va født på den og den datoen.Og når d va fullmåne så va d omtrent ingen som hadde fødd,men dagen før og etter va f ekstremt mange som hadde fødd. Hum.. Skjønna ingenting.Hehe:p

Nakkefoldskanning er en ultralyd som blir gjort mellom uke 12 og 14 hvor de måler tykkelsen på en en fold i nakken samtidig som de har tatt en blodprøve av mor. Det er for å regne ut risikoen for downs syndrom. Men for gravide under 35 er det mer for å få lov til å kikke på baby litt tidlig.

Det er standard og alle får det gratis i Danmark.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...