Gå til innhold

August: Fullmåne den 9...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg tenkte å føde da.

Tror jeg skal gå en tur i måneskinnet og håpe at det skjer da. Har menstermin 6, termin fra nakkefoldskanning den 10 og UL-termin 13, så det burde jo passe bra.

Flere varulver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mens termin 4aug, to UL terminer som sier 12 aug(og dermed den som er offisiell) men den ordinære UL sa 8 aug, så egentlig er jo 9 ganske bra....Men nå har jeg slengt meg med på denne gjengen som skal føde på onsdag så håper det går i boks!

Skrevet

Jeg har også planlagt å føde den dagen - men gjerne før!! Har menstermin den 5. og UL termin den 9., så her venter vi i spenning...

Skrevet

Fullmåne på termindatoen passer jo greit, kanskje jeg ikke skal føde i morgen men rett og slett vente til selve dagen?

Skrevet

Å bli en del av statistikken :-) hva er nakkefoldskanning btw? Jeg blir med på den 9 (senest!!)

'

Skrevet

Alle dager før termin passer bra for meg..... helst så fort som mulig... er superklar for å se gutten min nå.

Skrevet

Hadde en plan om fødsel rundt sist fullmåne jeg. Det var ca 2 1/2 uke før termin. Følte jeg kjente noen småtegn den gangen, men det var det...

Nå er jo planen fødsel i dag da. Og går ikke det, så er jo såklart planen fødsel i morgen;) hihi. Men hvis jeg ikke har født før 9.august, så håper jeg inderlig at den fullmånen skal påvirke meg denne gangen!!!

Skrevet

hadde ikke tenkt å gå til termin jeg da, men må kanskje det likevel da;)

har termin den 9, så da blir det kanskje ikke så dumt med fullmåne, sånn at man kanskje slipper å gå over termin ihvertfall...

Skrevet

Ka d e me ditta fullmåne styre egentli?Hehe.. Skjønna ikkje heilt ka d e som e spesielt me d.Når ej va på omvisning på sjukehuse(føden) så fikk vi sjå på kor mange som va født på den og den datoen.Og når d va fullmåne så va d omtrent ingen som hadde fødd,men dagen før og etter va f ekstremt mange som hadde fødd. Hum.. Skjønna ingenting.Hehe:p

Skrevet

Vel, månen påvirker jo menstruasjonssyklusen, så...

Skrevet

Nakkefoldskanning er en ultralyd som blir gjort mellom uke 12 og 14 hvor de måler tykkelsen på en en fold i nakken samtidig som de har tatt en blodprøve av mor. Det er for å regne ut risikoen for downs syndrom. Men for gravide under 35 er det mer for å få lov til å kikke på baby litt tidlig.

Det er standard og alle får det gratis i Danmark.

Skrevet

Jeg føder VELDIG gjerne før onsdag, men har det ikkje skjedd før da er jeg absolutt med! : ) Jeg skriver meg inn på listen med parantes rundt.. ; )

Skrevet

He,he.... Jeg skal på modningsakupentur og jeg den 9/8.... Kansje det hjelper ekstra da.

Skrevet

Du e nok i full gang på vei heim igjen då, ska du sjå! ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...