prøver3 Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 ble litt nervøs nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #2 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg tror ikke det... Er det CB du har brukt? De er til å stole på (selv om streken i krysset er svak), men disse billig-testene kan visst vise falsk positiv test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzyQ Skrevet 31. juli 2006 #3 Del Skrevet 31. juli 2006 Har du en liten pergo-spire? Så kjekt!! Har selv hatt 3 runder med dobbel dose, uten resultat da. (Men ble gravid på egenhånd en stund etterpå, og har nå en flott gutt på 4 mnd + spire i magen! Skryte litt...) Og til det viktigste: NEI, du kan ikke få positiv test av pergotime. Medmindre du har fått en pregnyl-sprøyte også? Den inneholder i tilfellet svangerskapshormonet hcg, og gir utslag i noen uker etter injeksjon. Men det skriver du ikke noe om at du har fått, så GRATTIS med lille spiren!!! masse lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver3 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 31. juli 2006 testet med tester fra hurtigtester.no............er de til å stole på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #5 Del Skrevet 31. juli 2006 Vet ikke.. Jeg vile dobbelt-sjekket med en CB-test hvis jeg var deg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superfornøyd m nr 2 på vei Skrevet 31. juli 2006 #6 Del Skrevet 31. juli 2006 det har ikke jeg hørt... Tror du ikke det hadde stått noe om det i papirene våre da? - om det var fare for at vi skulle begynne å produsere falsk hcg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå