Gå til innhold

navle brokk - noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

mini har fått navle brokk, vet at det ikke skal være til plage for de, men jeg må spørre om noen har erfaringer? jeg vet om en venninne som fikk gjort noe med navelen (husker ikke hva i farten) og da gikk den inn igjen iløpet av noen dager.

noen som har fått gjort noe med navle brokk? eller lar man det bare være? og når sånn ca kan man regne med at navlen går tilbake?

den ser litt komisk ut nå, :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5776756-navle-brokk-noen-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er forskjellig fra onge til onge når den går ned. ingenting å gjøre med det men ikke klem på den og sånt heller.. ta kontakt med helsestasjonen for å få det bekreftet at det ikke er noe å gjøre med det i fall du føler deg usikker, men min søsters baby hadde brokk da han var nyfødt og hun gjorde ingenting annet enn å vente til det gikk over av seg selv. tok 3-4 mnd.. hun er forresten lege..

men ting forandrer seg og hvert tilfelle er forskjellig så la dem sjekke den og se at alt er "normalt" etter forholdene så skal du se at det ordner seg.

lykke til

takk for svar

ja har vært til legen å fått den sjekka, skulle på 6ukers kontroll 2 dager etter den kom, så jeg spurte om d da.

de sa ikke så mye anna enn at det går over av seg selv..

så jeg ville bare høre om hva andre hadde slags erfaringer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...