Gå til innhold

dingeling, kjære vennen min!

horatio

Anbefalte innlegg

Kjære gamle venn!!!!

Har vært innom her og sett etter deg, men regna med at du hadde ferie, for jeg så deg ikke i noen av de solstolene dere har satt ut inne hos de gravide!!!

Jeg har skifta nikc, det har du og, men vi er jo de samme da! Det straffet seg å legge ut hj.sideadr på siden vår, jeg ble liggende som link mange steder, vedlig ekkelt. Så ikke nevn noe skriftlig, navn eller sånt, for det fanges opp av systemet!

Vel jeg var jo hos hun kjemperare,søte akupunkturdamen som du sikkert så på siden vår. Og ja, inatt hadde jeg skikkelig verking. El er jo over, men det jobbes der nede! Hvor lenge gikk du før du ble gravid? Fikk du sånne dråper? Jeg er så nyskjerrig, fortell!!!

Og hvordan går det kjære deg? Er spiren på plass, har du vært på ul? Fortell!!!!

Fortsetter under...

Hei,Hei,Hei..

joda,jeg har ferie men jeg klarer liksom ikke å holde meg borte fra disse sidene uansett.hehe!

torsdag skal vi til Sommarland i Bø og etter d så er d rake veien til Dyreparken,så her blir d moro for 7 åringen og pappan mens mamma bare koser seg og ruger. =) han er like sprø i vannet som henne mens jeg er en skikkelig landkrabbe..

skikkelig dumt at noen "misbruker" disse sidene men sånn vil d vel være med alt. noen greier ikke tenke på konsekvenser for andre..

vel,jeg gikk fra mars til nå like før ferien og var der 1 gang i uken. fikk ikke noe dråper,men d vurderes sikkert til hver enkelt.sånn verking som du har hadde jeg ved siste EL før spiren satt,og d var nesten som Glomma med EL-slim. trodde at d var noe galt,men d var vel bare århundrets EL,tenker jeg..hehe!

eller går d bare bra med meg og vi skal til FV-prøve på Riksen 29.aug og UL 15.sept. fikk oxo fødeplass på Riksen,så nå er d bare å ruge og håpe d beste.. formen ellers er på topp så jeg storkoser meg..

så nå håper jeg virkelig på at d lykkes for dere. for d har dere fortjent etter såå mye frem og tilbake..

STOOOR klem fra

Hei igjen..

Takk for omtanken..

jeg er i uke 11+3,og fv-prøven taes i uke 15. og vanlig Ul i uke 18 for min del..leste forresten i et ukeblad at jenny jensen var blitt gravid med akupunktur..,så d er håp,men d kan ta tid..er ikke hun godt over 40 da?

dattern min har lagt navn på spiren og d er lille-pernille..

må nesten le av henne..

Lykke til på akuen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...