Gå til innhold

Jeg har fått meg en papillon gutt da!;-)(litt utenom tema)

Anbefalte innlegg

Han heter gizmo...fordi han ligner på på han i gremlings:)

han er nå 4mnd...vi har hatt han fra han var 8uker...og nå har han begynt å hoppe opp i sofaen,og senga!:-)

Noen flere med kjæledyr her?

De er så søte....og man er ikke ensom når de er her!:)

Fortsetter under...

Han er sikkert kjempesøt! :-)

Vi hadde katt, men måtte gi den vekk da minsten var baby fordi han hadde så mye atopisk eksem og var i risikosonen for å utvikle allergi :-( Men, katten var til mye glede og jeg vet han har det veldig godt hvor han er nå, bor på gård og får komme og gå som han selv vil!

Det er fint han har kommet på en gård!:)

har en hund til som bor hos mine foreldre,og hun fikk valper for 8år siden,og de begge har kommer på en gård,en i moss og den andre ett sted før lillehammer!:)

Det er så stor glede i de dyrene!

har selv en phalene , det samme som papillon men med henge ører. Vil bare gi deg noen råd på veien. Gå på dressur kurs med han . Vi droppa det og har en nærvøs hund som konstant bjeffer. Men vi har skylda selv siden vi ikke har gjort noe med han. Ellers vil jeg si at det en kjempe fin hund som elsker unger og har aldri bitt noen..Lykke til..

Annonse

Tusen takk for tipset!

jeg skal nok gå dressurkurs med han,for han har nå begynt å bjeffe på alt som beveger seg og han ser!innimellom lurer jeg på om han ikke ser bra,for han bjeffer på meg og når jeg står ett stykke unna!som han ikke kjenner meg igjen!

Er velig tomt uten dyr i huset!:-)

ser hvis noe har skjedd,eks jeg gråtet litt så har eldste hunden min på 11 år kommet bort til meg,legger snuta i hånden min,og piper...hun skal trøste liksom...tror de skjønner mere enn vi aner!;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...