Gå til innhold

Tiden etter SA

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistet etter 8 uker. Var på ferie i Italia og plutselig, uten forvarsel og smerter av noe slag skjedde det midt i restauranten der vi spiste. Jeg kjente at stolsetet plutselig var blitt vått, og der satt jeg med hvitt skjørt (helt sant), og var tildekket av blod. Det var helt frytelig - både det å miste og det at jeg følte at alle så hva som skjedde.

Det er rart det med SA - at jeg ikke fikk noe forvarsel av noe slag og det tapet og smerten som oppstår der og da inni en. Jeg har hørt om muligheten for å miste i SA og MA, men jeg trodde liksom ikke at det dreide seg om meg- at jeg skulle være så uheldig.

Ca. en uke etter SA gjennomførte jeg en uskrapning på sykehus i Norge, det er nå 3 dager siden.

Lørdag kveld og i går (dvs. ca. 1 1/2 døgn etter utskrapning) blødde jeg ikke lenger. Fantastisk tenkte jeg.

Men plutselig nå - for 2 timer siden har det begynt å blø igjen - etter nesten to døgn uten blod.

Det er ikke mye blod, men det kommer litt med jevne mellomrom.

Mitt spørsmål til dere som har vært gjennom det samme er: Er det vanlig å begynne å blø igjen når man først har sluttet?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...