Gå til innhold

Åååå.. *klage litt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke sove i natt pga rier som var relativt kraftige. Kom endel blodblandet slim også, så jeg tenkte at "Endelig er det noe på gang her!!" ...men den gang ei.. alt stoppet jo selvfølgelig opp i løpet av formiddagen. *grml*

HÅPER at det blir litt action utover kvelden... Jeg er så fødeklar som det går an å bli, tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det slik til morgenen i dag, men det dabbet av. Var millimetre fra å ringe mannen min på jobb, men det ble liksom ikke noe ordentlig action.. Slik som dette skal vi sikkert ha det fremover en periode..

Skrevet

Har termin samme dag, men her er der ikke tegn til nogen ting, skulle ønske mig en bitte liten ri, blødning eller kanskje en slimpropp :-)

Skrevet

Tre stykker med termin på samme dag:-) Satser på å føde nå på onsdag, gjør vi ikke?

Skrevet

jepp, er helt klar.........

Håper bare jeg kan overtale resten av kroppen??

Er igang med at pakke litt i baggen,

Skrevet

Den er jeg med på, ja!! Vi får tenke hardt på hverandre, og håpe det skjer noe.. :oP

Skrevet

det var synd det ikke ble no mer enn maserier...nå vet jeg iallefall hvordan det gikk m deg:) får håpe det blir mer action ikveld...

Skrevet

Samme her også. Har gått og kjent på rier i 3 kvelder/netter nå. Begynner å bli litt sliten. Det gir seg mot morgenen. Enten kan det komme baby, eller så kan det godt gi seg slik at jeg får slappet av til det setter i gang på ordentlig. Hehe.

Skrevet

Mhm.. det er tungt å gå med de maseriene når man ikke MÅ, liksom.. Men det kan jo kansje tyde på at det er ting på gang, i det minste.

Skrevet

Har oxo termin 9, samme som dere!!! :)

Har ikke kjent noen ting, før i dag! Men vet ikk om det er fødsel i gang ell om j begynner å bli syk!! OFF!!

*Lykke til alle sammen*

Satser på at vi alle føder snart :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...