Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 Vet jo at graviditet ikke er en sykdom, men jeg sliter med å komme meg gjennom dagen på jobb. Har ferie om to uker, og kan ikke være borte fra jobben denne uka, så det blir i tilfelle den ene uka før jeg går ut i ferie..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #2 Del Skrevet 31. juli 2006 det er bare å si til legen at du er sliten og trøtt og at du syns det vanskelig å gjennomføre jobben, da regner jeg med at legen din hører på deg og sykmelder deg. Er selv sykmeldt pga kvalme og trøtthet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prematur uke 29 ♡ Skrevet 31. juli 2006 #3 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei hei Er selv sykemeld. pga svimmelhet og trøtthet. Men har fått beskjed om at de ikke kan sykemeldes utover 8 uker pga tretthet, for utover 8 uker sykemeld. må legen sende en medisinsk grunn inn til trygdekontoret om hvorfor du er sykemeldt over så lang tid. Og trettheter ingen medisinsk grunnlag for å være sykemeldt men svimmelhet er vist det. Men fortell situasjonen til legen din. Lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå