Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjennskap til dette merke på vogner?

Tror ikke en får kjøpt de i Norge, fant ei på babysam, og sjekket ut hjemmesiden til fabrikanten:

http://www.filuu.de/

max-xl i mørke blå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. vi var å Babysam i dag. Vi så faktisk akkurat de vognene som du nevner. Vet ikke forskjellen på de, merka meg bare merket, fordi babysam hadde en del merker jeg aldri har hørt om. Og dette var ett av dem. De så helt greie ut, de vi så.. mer kan jeg ikke hjelpe.. ikke at det var så mye hjelp heller men... :-) De så store og gode ut hvertfall.. :-)

Skrevet

såg på den internettsiden, dei virka jo kjempe greie :o) men ka e babysam?? er veldi interessert i å sjå nermare på jogger z8, den likte eg :o)

Skrevet

Babysam er en stor babyutstyrskjede i danmark. Vi oppdaga den i dag. Utrolig mye utvalg, stort sett alt av merker som vi har hjemme i norge, og veldig mye billigere! :-)

Skrevet

i danmark... hmm... kan ein bestille over internett?? og itilfelle ka er web adr...??

Skrevet

Webadr er www.babysam.dk

Om du kan bestille via nett aner jeg. Det ser ut til at noen av de lokale butikkene til kjeden har nettbutikk. Men igjen aner jeg ikke reglene for handle i utenlandsnettbutikk. Men det finner du sikkert ut.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...