Gå til innhold

trenger litt hjelp ang termin jeg også ;o)


prøver3

Anbefalte innlegg

har alltid hatt lange uregelmessige syklusser,så dette var ikke lett...

siste mens var 26 juni-gikk på pergo denne mnd)

fikk SVAK positiv test i går (kunne se litt av fargen på streken)..

 

noen som kan hjelpe meg litt-selv om det ikke er så lett ?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen kjennskap til pergo, men du teller 40 uker og 2 dager fra den 26. juni. Eller så kan du bruke terminkalkulatoren til venstre side under alle forumene her=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En strek er en strek uansett om den er sterk eller svak.

Min var supersvak, så svak at jeg ikke trodde jeg var gravid alikevel...nå er jeg 23 uker på vei så en strek er en strek.

Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, dette vet jeg ikke så mye om så må ikke ta det som en fasit!!! MEn synst å ha lest at pergo kan gi falske positive utslag på testene... kan være jeg blander pergo med noe annet... noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo d burde den vel... men som sakt så vet jeg ikke så mye om det. Bare lest det et sted om falske positive tester. Men så skal d være sakt at falske positive forekommer svært skjeldent og er stor sansynlighet for at du er gravid, så slapp av. Hør med legen din så kan du være sikker!!

 

var ikke meningen å gjøre deg urolig!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok.. skjønner ;)

sitter med hjertet langt oppi halsen... har prøvd så lenge også...

har fått svakt posiiv på 5 tester nå (i dag og i går)..ja-5til sammen altså :o) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...

Du hørtes iherdig ut, ja :-)

Krysser fingre og alt annet for deg - streken blir nok bare sterkere skal du se :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok din tur denne gangen!! nyt det!!

d jeg har lest er at d er hormonene i kuren kan få kroppen til å produsere graviditetshormon som kan påvse positive graviditetstester...

men jeg er ingen ekspert, så bare legg hjertet tilbake i brystkasssen, d går nok bra med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er CB du har testet med, så er testen pos. selv om streken er svak. Men er det disse billig-testene du bruker så kan de dessverre vise falsk positiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Alle de testene jeg har lest om reagerer på om der finnes hcg i urinen, de billige kan nok være mindre følsomme og gi falsk negativ inntil man produserer nok hcg til det slår ut, men falsk positiv? Aldri hørt om... Og jeg har brukt min del tester i løpet av min prøve-karriære! No affence altså. Men jeg tror at får du en positiv test, så er den nok nettopp det- positiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde siste mens 27 juni, og har regnet meg frem til termin 5 april (terminkalkulatoren her på bim) Da har vel du termin dagen før, den 4? har også lange sykluser til vanlig... Uansett så korrigerer de terminen på ultralyden i uke 16-18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg brukte også de testene, og streken var ganske svak, men det var den på eksempelet på arket som fulgte med også, ser du det? Litt morsomt, har jammen litt til felles vi da, pergo, termin og type test... Hihi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...