Gjest Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 Var det du som hadde et godt tips på en svangerskapsdagbok man kunne kjøpe over nett ???? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 31. juli 2006 #2 Del Skrevet 31. juli 2006 Ja, det var det=) Vent litt så skal jeg dinne den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 31. juli 2006 #3 Del Skrevet 31. juli 2006 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=128984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. juli 2006 #4 Del Skrevet 31. juli 2006 jeg har den svangerskapskalenderen, den er ganske bra, står tips og litt info om hver uke:) og litt plass til å skrive dag til dag, ikke så mye plass, bare en liten kalenderrute for hver dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #5 Del Skrevet 31. juli 2006 Tusen takk !! Nå må jeg bare finne igjen medlemsnummert mitt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå