Gå til innhold

termin 15nov og fra stavanger, noen flere?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann

ville bare fortelle at jeg har termin 15 nov og er i min 25.uke her på BIM.

Noen flere som er omtrent like langt og kanskje i tillegg fra stavanger området?

hadde vært artig det;)

klem fra en som gleeeeder seg til å bli mamma for første gang;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har termin 22 november,bor i Stavanger.Hvis du ønsker kontakt,så kan du legge meg til på msn,hvis du har det.Adressen er [email protected]

Skrevet

Har termin 20.november å bor på Sola.

Har en gutt på ca1,5 år (mars-05). Han kom 6 dager etter termin, så det passer meg fint å få en liten 5 dager før termin denne gangen, he-he:)

Skrevet

*ler* ja det kan jo hende at du får en fem dager før termin,du må gjerne legge meg til msn du også,hvis du ønsker å ha kontakt.Hadde vært kjekt å hatt kontakt med noen som har små barn.

Skrevet

dytter litt på denne,slik at flere fra område kan hive seg på hvis de ønsker

Skrevet

Hei! :)

Jeg har termin 14 november, og bor i Stavanger:) Gleder meg også til å bli mamma for første gang!!!:)

Skrevet

Hei

Jeg bor i Stavanger og har termin 26 november, dette er min første og det er en liten jente. Gleder meg masse:) Koselig å bi kjent med andre med termin omtrent samtidig:)

Skrevet

De som ønsker,må som sagt bare legge meg til,hyggelig å bli kjent med andre,som også har små barn.Håper noen tørr ta sjangsen.

Skriver mail og msn adressen igjen jeg

[email protected]

Skrevet

Heja!

Er fra sandnes - er i min 26. uke og har termin 11.november :-) Gleder meg til å bli kjendt med flere!

Legger deg til msn min jeg :-)

Skrevet

Har ikke msn (har byttet pc og vet ikke hvordan det legges inn), men har e-mail! Den er: [email protected]

Kanskje vi skulle prøvd å fått til et treff?

Jeg kommer antagelig til å være sykemeldt resten av sv.skapet, så jeg er fleksibel med hensyn til tid å sted. Må bare ha med minsten hvis det er på dagtid:)

Skrevet

Hvor gammel er dere her inne?

Bare lurer :-) Er selv 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...