liten huleboer:) Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 heisann ville bare fortelle at jeg har termin 15 nov og er i min 25.uke her på BIM. Noen flere som er omtrent like langt og kanskje i tillegg fra stavanger området? hadde vært artig det;) klem fra en som gleeeeder seg til å bli mamma for første gang;)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Hei Jeg har termin 22 november,bor i Stavanger.Hvis du ønsker kontakt,så kan du legge meg til på msn,hvis du har det.Adressen er [email protected]
Mor til 3 søte små:) Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Har termin 20.november å bor på Sola. Har en gutt på ca1,5 år (mars-05). Han kom 6 dager etter termin, så det passer meg fint å få en liten 5 dager før termin denne gangen, he-he:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 *ler* ja det kan jo hende at du får en fem dager før termin,du må gjerne legge meg til msn du også,hvis du ønsker å ha kontakt.Hadde vært kjekt å hatt kontakt med noen som har små barn.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 dytter litt på denne,slik at flere fra område kan hive seg på hvis de ønsker
Gjest Skrevet 1. august 2006 #6 Skrevet 1. august 2006 Hei! Jeg har termin 14 november, og bor i Stavanger:) Gleder meg også til å bli mamma for første gang!!!
Silje og Sannah Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Hei Jeg bor i Stavanger og har termin 26 november, dette er min første og det er en liten jente. Gleder meg masse:) Koselig å bi kjent med andre med termin omtrent samtidig:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. august 2006 #8 Skrevet 1. august 2006 De som ønsker,må som sagt bare legge meg til,hyggelig å bli kjent med andre,som også har små barn.Håper noen tørr ta sjangsen. Skriver mail og msn adressen igjen jeg [email protected]
Gjest Skrevet 1. august 2006 #9 Skrevet 1. august 2006 Heja! Er fra sandnes - er i min 26. uke og har termin 11.november :-) Gleder meg til å bli kjendt med flere! Legger deg til msn min jeg :-)
Mor til 3 søte små:) Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 Har ikke msn (har byttet pc og vet ikke hvordan det legges inn), men har e-mail! Den er: [email protected] Kanskje vi skulle prøvd å fått til et treff? Jeg kommer antagelig til å være sykemeldt resten av sv.skapet, så jeg er fleksibel med hensyn til tid å sted. Må bare ha med minsten hvis det er på dagtid:)
Gjest Skrevet 2. august 2006 #11 Skrevet 2. august 2006 Hvor gammel er dere her inne? Bare lurer :-) Er selv 21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå