Skrulla Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 Til alle som ikke har vært på ultralyd enda, bør dere glede dere! Har vært på i dag (13+1). Er min første graviditet og har selvsagt vært litt urolig og lurt på om det virkelig var noe der inne. Det var det!!! En aktiv liten bebis med stødige fine hjerteslag som jeg også fikk høre. Det var fantastisk, så jeg sier nok en gang til dere som aldri har vært med på dette: GLED DERE!!! FANTASTISK!!! Beklager om dette høres skrytete ut, men jeg er bare så vanvittig glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinema og Odin 16/2-07 Skrevet 1. august 2006 #2 Del Skrevet 1. august 2006 Hei hei. Det høres veldig moro ut med ultralyd. Jeg er 10+3 og har vært på en indre ultralyd i uke 8 for å sjekke "ståa". Alt stod bra til. gleder meg til "ordentlig" ultralyd hvor jeg kan se barnet i en mer personaktig form. På den første ultralyden så forsteret ut som en "bønne" Men moro var det lell. Var du på vanlig ultralyd? Hvordan fikk du ultralyd så tidlig? Pleier de ikke være i uke 16-20? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #3 Del Skrevet 1. august 2006 Høres ut som en stor og vakker opplevelse. Absolut noe jeg kunne tenke meg! Hvor tok du ultralyd? I hvilken by / hvilken klinikk? 11+6 i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. august 2006 #4 Del Skrevet 1. august 2006 Skulle ønske det var jeg som fikk vært på UL jeg, jeg må vente til jeg er i uke 19. Jeg har ikke fått høre hjerteslag eller noe.....sukk... På min første kontroll i uke 13 sa de det var for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrulla Skrevet 1. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg var på tidlig ultralyd (utvendig) hos en gynekolog i Arendal. Siden jeg fikk henvisning fra lege kostet det bare egenandelen på 50 kr, og det var det verdt ;-). Er første gang jeg er gravid, så i utgangspunktet skulle jeg ikke før i uke 16-20, men da vi vet lite om min samboers familie og eventuelle arvelige sykdommer, ville vi være på den sikre siden. Er visst for tidlig å høre hjertelyd hos lege eller jordmor enda, men gynekologen hadde noe avanserte greier i ul apparatet som gjorde at jeg fikk høre mens jeg så at hjertet slo. Ganske fancy, og veldig herlig. Gråt en liten gledeståre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizom81 Skrevet 2. august 2006 #6 Del Skrevet 2. august 2006 Herlig med bilde ja, det skjønner jeg. Jeg var faktisk hos jordmor i dag 12+5 og da fikk jeg høre foster lyden!!! Hjertet til babyen min banket som bare det! Ble meldt opp til ul så det er vel en mnd til til! Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå