Gå til innhold

hei... er det noen her som har gått eller skal gå på svangerskapskurs for enslige på amathea..??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

evt hvor..??

jeg skal det den 4 september...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor skal du da? Jeg har nemlig veldig lyst til det selv..

Skrevet

Jeg kunne tenke meg det, hvor skal du gå henn? vet du om det er noen ledige plasser

Skrevet

vet ikke hvor mange ledige palsser det er... pleier å være rift om dem sa de... er liksom litt koslig å møte andre i samme situasjon..

jeg skal gå i fredrikstad.

Skrevet

jeg skal dit jeg også, men jeg skal 31 september tror jeg.

Skrevet

skal du i fredrikstad..??

vet du hvor lenge slike kurs varer..?? gruer meg litt til å møte der nede men det er jo andre i samme situasjon så det er vel sikkert ikke så ille....

hvor gammel er du..?? og når har du tremin..??

Skrevet

svangerskapskurs er fra 4 til 6 ganger... det er ingenting å grue seg for helt sant. du lærer mye og du møter fler i din situasjon. Du kan få venner for livet, det å skulle være alenemor er vanskelig nok i seg selv men forsøk å se det positive i det å være på kurs på amathea, de er der for deg og det er veldig god oppfølging før og etter fødsel om du ønsker det:o)

Jeg skal selv på svangerskapskurs på amathea selv om jeg har barn fra tidligere, av den grunn at da møter jeg fler som er i min situasjon, dersom ting ikke ordner seg mellom faren og meg innen den tid.

Det er godt å ha noen å snakke med, og som støtter en på godt og vondt :o)

Skrevet

er i samme situasjon som deg jeg da egentlig... har barn fra tidligere også... men har hørt en del om amathea og som du sier ønsker å bli kjent med andre i samme situasjon.. som ikke er så langt unna.. kanskje få trillevenner etterhvert og slik...

hvor skal du gå på svangerskapskurs da...?

Skrevet

Eg skal gå det beginner nexte uke i bergen

Skrevet

hei, jeg bare tøyser jeg. ser nå at mitt kurs starter i uke 36. altså sansynlivis 4 september i oslo.

noen flere?

Skrevet

hei,

jeg skal gå i Oslo i høst, vet ikke datoen, men de sa det var et kurs som begynner i september og det var litt tidlig for meg som har termin i desember

Skrevet

hadde vært gøy om vi skal på samme kurset da :D

hi hi.. du får si i fra når du vet hvem dato du skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...