Gå til innhold

hei... er det noen her som har gått eller skal gå på svangerskapskurs for enslige på amathea..??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skal du i fredrikstad..??

vet du hvor lenge slike kurs varer..?? gruer meg litt til å møte der nede men det er jo andre i samme situasjon så det er vel sikkert ikke så ille....

hvor gammel er du..?? og når har du tremin..??

Annonse

svangerskapskurs er fra 4 til 6 ganger... det er ingenting å grue seg for helt sant. du lærer mye og du møter fler i din situasjon. Du kan få venner for livet, det å skulle være alenemor er vanskelig nok i seg selv men forsøk å se det positive i det å være på kurs på amathea, de er der for deg og det er veldig god oppfølging før og etter fødsel om du ønsker det:o)

Jeg skal selv på svangerskapskurs på amathea selv om jeg har barn fra tidligere, av den grunn at da møter jeg fler som er i min situasjon, dersom ting ikke ordner seg mellom faren og meg innen den tid.

Det er godt å ha noen å snakke med, og som støtter en på godt og vondt :o)

er i samme situasjon som deg jeg da egentlig... har barn fra tidligere også... men har hørt en del om amathea og som du sier ønsker å bli kjent med andre i samme situasjon.. som ikke er så langt unna.. kanskje få trillevenner etterhvert og slik...

hvor skal du gå på svangerskapskurs da...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...