Gå til innhold

å heregud, kan ikke alle bare være venner nå?

mamsen og ML+litenimagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

sittet og lest en stud og dette begynner å bli ganske tragisk. det er godt med en diskusjon en gang i blandt så lenge det skjer innenfor rimelighetens grenser men føler mange har tråkket over denne både titt og ofte.

så fra nå av, kan vi ikke bare overse de innleggene vi finner trakkaserende, vi vet jo at disse personene ikke gjør dette for å angripe oss personlig men for å terge på seg flest mulig unge gravide hormonelle nervevrak;)

slapp av alle sammen. start hyggelige skravlesider som inkluderer alle:)

god sommer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er her for og støtte hverandre ikke glem det

stor klem til alle

Skrevet

Jo takk, er bare så utrolig vanskelig... Har sagt fra til moderator også, i håp om at hun sletter provoserende innlegg, men ser jo ikke ut som hun bryr seg....

Skulle laget en av de "regellistene" som mangen av de på andre sider har fått seg, det ble så mye bedre andre steder etter det.. :)

Skrevet

EN ting hadde vært å fjerne ANONYM-knappen, for mange av de styggeste innleggene er som regel fra en anonym.. Og siden dem ikke "tør" å signere med nick, så hadde dem nok sluttet å henge her inne også! Men igjen så ødelegger jo da enkelt personer for andre unge jenter som en gang i fremtiden vil trenge å være anonym!

Skrevet

Fra nå av kan jo vi ha en regel at vi ikke diskuterer med provoserende anonyme. Kun hvis de signerer med nick.

For hvis de signerer med nick kommer de til å spørre høfligere, roligere og mer saklig. Så hvis man føler seg støtt av en anonym så kan man bare si: Jeg lar meg ikke provosere så lenge du anonym. Eller jeg vil ikke svare/ bry meg fordi du er anonym og formulerer deg frekt / dumt.

Skrevet

Bare en ide altså, tror hvertfall jeg skal svare mer sånn framover.

Skrevet

veldig enig i det. synd at de ikke vil banne dem fra sia.

Skrevet

desto bedre å IKKE svare i det hele tatt. så dytter vi vekk alle dumme innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...