Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Leste et svar på et innlegg her om hvor ofte man bør ha sex, og hvor viktig EL-slimet er...at det gir næring til sæden osv. Veldig interessant.

Men betyr dette at jeg som ikke har noe merkbart EL-slim lenger (ble borte for et år siden) ikke kan bli gravid igjen?

Kanskje det er forklaringen på at det tar så lang tid da...noen som vet?

Fortsetter under...

nei,det kan jeg ikke tro har noe å bety.. fant just ut av selv at jeg var gravid.. har gått på pergo denne mnd,og fant rett og slett ikke el-ikke noe slim heller...(men jeg må jo mest hatt el siden jeg nå er gravid,men slimet har ikke no betydninger mener da jeg )

lykke til

klemmer fra

Ja det må man men er ikke alle som ser det, for det er jo oppi der og kommer ikke ned hos alle. Selv merker jeg det bare når jeg har sex, men ikke i trusa liksom...for sæden dør uten, det er det slimet som gjør at de kan svømme og som gir næring. Alle studier og bøker og artikler og leger og gyn sier det samme der. Men som sagt så er det ikke alle som ser det! Inkludert meg, men ser det når jeg har sex for da produseres det mere :-)

hmmm... var det meg du spurte om det ???

svarer likevell jeg ;o) *lol*

testet med donna fruktbarhetstest... så den anbefaler jeg ingen !!! den fant ikke el hos meg !!!

var hos gu 13 juli og hun kunne ikke se noe el-det var bare det hun sa om den saken !!!

fant ikke el slim eller noe... var bare helt tilfeldig at jeg tok en gravi test

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...