Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snuppen min er 9 mnd og 10 dager, og var født med et i nakken,bakhodet og et hjerte i panna.

Det i bakhodet er så godt som borte, samme i nakken, men det i panna vises litt enda. Spesielt når han blir sint! Da lyser det faretruende rødt i panna hans =)

Det kalles forresten angel kiss i panna, har jeg hørt. Og storkebitt når det er i nakken =)

Det blekner jo mer og mer dess lengre det går, men ei dame på jobben som er 40 var født med et sånt i panna, og hun sier at hennes vises når hun blir sint.....ellers er det umulig å se det.

Guten vår har og storkebitt, og det er synelg enno. Han er 10 mnd. Men det blir bleikare og bleikare for kvar mnd. Han er "storkeprikkete" i nakken og, under håret, og det bleiknar det ikkje like fort. I brosjyren vi fekk med oss frå barsel stod det at storkebittet vil bleikne til det er nesten vekke rundt 1 års alder. Men at det, som andre her seier, kan dukke opp når ungen seinare blir sint, varm eller stressa. Det stemmer i alle fall her, når han skrik lyser det bra opp ;o)

Annonse

datteren min har storkebitt på rompen. det er like rødt enda (hun er straks 3 mnd).... søsteren min hadde også slikt på rompen og hun har det enda...det har blitt større etterhvert som hun vokser sier hun...men man kan se det godt enda...

er storkebitt og fødselsmerke det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...