Gå til innhold

Humørsvingninger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sliter noe fryktelig med humørsvingninger.

Er gravid i 10. uke nå og synes det blir bare verre og verre.

 

Er værst på jobben, der jeg til tider må håndtere både sure og uforskamma kunder.

Enten blir jeg kjempehissig og banner og sverter noe fryktelig.

Eller så blir jeg kjempelei meg.

Det er fryktelig slitsomt, for det hender at hele dagen kan bli ødelagt etter slike episoder.

Prøver jo å si til meg selv at det er bare hormonene som spiller meg ett puss, men det hjelper så lite.

 

Er det noen andre som sliter med disse humørsvingningene?

Hva er din erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har og humørsvingniger... Er ikke så altfor ille ennda, brister ikke ut i gråt liksom... men blir fort sint!

Hadde en episode på jobben da jeg ble litt for stresset, kjeftet og bannet til en av mine underordnede da han gjorde en dum feil i kampens hete (jobber i restaurant bransjen)... HAr enda ikke lat det gå utover kunder, men om de fyrer meg opp så er jeg en tikkende hormonbombe tror jeg;)

 

Eller så går det mest utover min samboer.. Var sliten etter jobb en dag, og da han ville jeg skulle hjelpe han å rydde litt så ble jeg kjempe sint og brast ut i gråt...hihi, tror han tråkker litt rundt på tå hev for tiden for å ikke erte på seg sin hormonelle kjære;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til typen.. :) Kjæresten min lister seg rundt og spør fint om alt. Nesten så han spør om å få gå på do. For det kan jo hende jeg må først.. Egentlig er jeg ikke sååå ille, men kan lett få et utbrudd eller 2 i løpet av en dag. Men han har blitt utrooolig hjelpsom i huset. Støvsuger, lager mat til meg osv.. Men så er jeg ganske kvalm og i dårlig form også så det skulle egentlig bare mangle.. Jeg tror jeg har verdens mest tålmodige kjærest for tiden og lykkelig er jeg for det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte spørre mannen i dag om han var metalt forberedt på de neste 8 mnd.....

" det er vel ikke mer enn 7 1/2 mnd??? "spør han med frykt i stemmen ...hehe....

Vet jeg er fæl når hormonene svinger, litt å glede seg til, ja :-)

Men, etter dårlige tider kommer jo som sagt de bedre....vi får stå i det jenter ( og så blir det en hel masse å¨gjøre opp for etterpå år det går opp for oss hvor fæle vi var...)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...