Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har sånn verk helt neders i magen min. Er 14+4 i dag og verken minner om blanding av el og mens murring. Korsryggen og halebeinet er også helt på bærtur. Klarer nesten ikke å gå hvis jeg sitter eller ligger for lenge i samme stilling. Er det noen som har det lignende eller som vet hvorfor det er slik? Blir jo litt bekymret av mens murring når jeg er så langt på vei ...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5774758-s%C3%A5-ondt-s%C3%A5-ondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da - det hørtest ikke bra ut :-( Du tror nesten du får mensen ikke sant? I know the feeling! Og det gjør nok mange andre her inne også :-) Så jeg snakker for alle tror jeg, når jeg sier at dette er helt NORMALT :-) Men selvfølgelig, er du bekymret for at noe er i ferd meg å gå galt- så stol på det og ta kontakt med lege/jordmor/ legevakt - alt ettersom.

Håper det snart går bedre med deg :-)

Klem fra

Det er også mulig at du har urinveisinfeksjon. Det kan gjøre veldig vondt nede i magen og liksom spre seg til ryggen. Tror ikke det er farlig, men sinnsykt ubehagelig. Hadde nok tatt en urinprøve bare for sikkerhets skyld. Ikke godt å ha det vondt.

Men det er helt normalt med litt menssmerter.Har hatt en del av det i begge svangerskapene. Men de er ikke uutholdelig vonde, bare ubehagelige. Det kommer av at båndene strekker seg.

Håper vondtene dine går over snart. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...