Gå til innhold

Hva med vinterklær?

Anbefalte innlegg

Plutselig nå så kom jeg på at vi skal jo gå høygravide i vinter ;o) hva skal vi ha på oss da da jenter???? er det noen som har vært gravid om vinteren før? eller som har tenkt litt på dette?

må vi kjøpe nye dyre jakker i str "hest" som vi skal bruke bare en vinter? vi kan jo ikke fryse rompene av oss heller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5774722-hva-med-vinterkl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg er like varm til vinteren som jeg har vært i noen uker nå så trenger jeg ikke jakke!! :-)))

Neida, jeg aner faktisk ikke! Tenkte på det her om dagen. Jeg gidder ikke kjøpe meg jakke str. hest!! (tror jeg) Da går jeg heller med jakka åpen og skjerf.

Ellers fikk vi store (stygge) halv tykke jakker (all-værs jakker) på jobben i fjor vinter. Kan jo bruke den selv om jeg egentlig er ganske jålete og ikke liker den type jakker på jobb osv. Men det gjør jo ingenting om jeg bruker fritidsjakke på jobben da.

Forresten har jeg bestilt en MILD vinter slik at vi får gått mye turer og da holder det med ullgenser! :-)

Detteb har jeg lurt på også! Fortsetter utviklingen magen min har hatt de siste 2-3 ukene, så blir jeg stooor! Jeg så igjennom jakkeutvalget mitt her om dagen faktisk, og jeg har ei vindtett fleecejakke (svart jobbejakke, men ok) som har relativt god plass. Og med ullegenser under vil nok den kome til å bli mye brukt går jeg ut i fra! Man får vel etterhvert la være ålukke igjen jakken er jeg redd..

Annonse

Gikk gravid om vinteren sist også...brukte mannen min sin jakke den siste tiden...selv om den heller ikke gikk igjen på slutten. Sikkert ikke det mest lekre, men....Ellers er jo Ponsjo (skrives ikke slik da..???) ganske greit når det ikke er alt for kaldt.

Åpne jakker og skjerf fungerer, men når det var skikkelig kalt med vind var mannen sin jakke best...

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Dette har jeg tenkt på.... (veldig fornøyd med meg selv nå!)

Jeg har en diger Helly Hansen jakke fra den tiden jeg likte stooore klær (ville ikke gå med noe som satt tett da jeg syns jeg så feit ut, uten å skjønne at jeg så feitere ut med digre klær...).

Denne brukes nå kun på hytta, men hentes inn i varmen igjen i anledning graviditeten.

Når jeg skal være litt finere blir det åpen kåpe med langt digert sjerf hengende foran.

det er dessverre ikke så enkelt for meg... bor på SVALBARD.. hadde en mild vinter hær sist... så jeg regner med det blir kaldt i år.... og jeg som hadde kjøpt meg canada goose jakke som jeg skulle bruke... klarer ikke få den att jeg nå... for trang rundt magen...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...